همشهری آنلاین: هفته آینده نخستین محموله به وزن ۲ هزار تن پلی اتیلن سبک خطی در بسته بندی 'سی بالک' از مجتمع پتروشیمی جم توسط کشتی به کشور بلژیک صادر خواهد شد.

پتروشیمی

به گزارش ایرنا، سرپرست بازاریابی و فروش شرکت پتروشیمی جم با بیان این مطلب و حضور این شرکت در بیست و چهارمین دوره نمایشگاه پلاست اوراسیا گفت: حضور در این رخداد، با راه اندازی مجدد مسیر دریایی صادرات محصولات پتروشیمی به بازار ترکیه مصادف شده است.

'محسن فراهی' با اشاره به مذاکرات صورت گرفته در طول برگزاری این نمایشگاه گفت: خوشبختانه این مذاکرات به نتایج مهمی منجر شد که از جمله آن آغاز صادرات مجدد محصولات پتروشیمی جم در حجم قابل توجه به بازار اروپا است که پیش از این، به دلیل تحریم‌ها این صادرات متوقف شده بود.

فراهی با اشاره به اینکه تا یک هفته آینده نخستین محموله به وزن 2 هزار تن پلی اتیلن سبک خطی در بسته‌بندی 'سی بالک' از مجتمع پتروشیمی جم توسط کشتی به کشور بلژیک صادر خواهد شد، افزود: این موضوع آغازی دوباره برای افزایش صادرات غیرنفتی و محصولات پتروشیمی از ایران به اروپا خواهد بود.

وی با اشاره به مذاکرات صورت گرفته با شرکت‌های علاقه مند ترکیه‌ای برای سرمایه گذاری در صنعت پتروشیمی ایران گفت: در نمایشگاه دو شرکت ترکیه‌ای برای سرمایه گذاری در تولید محصولات پتروشیمی در ایران ابراز علاقه کردند و قرار شد مذاکرات تا زمان حصول نتیجه بین دو طرف ادامه یابد.

کد خبر 280873

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha