همشهری‌آنلاین: با گسترش فعالیت‌‌های حوزه روابط عمومی‌ در ارگان‌‌های دولتی و بخش خصوصی در سال‌‌های اخیر، روزانه حجم فراوانی از اطلاعات تولید می‌شد و وجود شبکه‌ای که بتواند اطلاع رسانی به موقع و منصفانه را در این حجم انجام دهد وجود نداشت.

لوگو شارا

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی‌ایران (شارا)، با مدير مسئولي دكتر مهدي باقريان و با هدف اطلاع‌رسانی به موقع و منصفانه به جامعه روابط عمومی ‌راه‌اندازی شد.

در واقع، شارا ضمن انعکاس کلیه اخبار و اطلاعات مربوط به روابط عمومی‌در عرصه‌‌های ملی و بین‌المللی، تلاش خواهد کرد تا از یکسویه شدن در این زمینه جداً بپرهیزد.

علاوه بر آن، مهم‌ترین اصلی که مورد توجه جدی شارا قرار دارد نشان دادن نقش اصلی روابط عمومی‌ در مناسبات اجتماعی و سازمانی است و در این راستا، تلاش خواهد کرد در بخش‌‌های مختلف کاری، ضمن معرفی فنون تازه و مبتکرانه برای بهبود مدیریت روابط عمومی، به ارایه بینشی ارزشمند از وجوه گوناگون هنر هشتم کمک نماید.

اما در عین حال مجالی در اختیار اساتید، مدیران، کارشناسان، دانشجویان و سایر علاقمندان گذاشته می‌شود تا آزادانه عقاید و دیدگاه‌‌های حرفه‌ای خود را در همه امور روابط عمومی‌بیان کنند.

اصل دیگری که در شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی‌ایران مورد لحاظ قرار گرفته است، اصلاح طلبی حرفه‌ای است. گام سپاری در این مسیر، در گرو پویایی و سرزندگی ارزش‌‌ها و اصول اخلاق حرفه‌ای روابط عمومی‌ و جریان داشتن آن‌‌ها در متن فعالیت‌‌های کارگزاران هنرهشتم است.

با این رویکرد شارا برای فراهم آوردن امکان استفاده همه جامعه روابط عمومی‌ایران، اقدام به طراحی سایتی کم حجم و در عین حال با فضای مناسب جهت انتشار حجم بالای اطلاعات که روزانه در حوزه روابط عمومی‌ تولید می‌شود، راه‌اندازی شد.

یکی از مسائل مهم در طراحی شارا، طبقه بندی‌‌های مناسب برای دسترسی آسان مخاطبان به موضوعات مورد نظرشان بود. لذا این سایت از 25 بخش دینامیک و 5 بخش استاتیک تشکیل شده است.

کد خبر 281046

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha