همشهری آنلاین: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح مباحثی در خصوص استیضاح وزیر آموزش و پرورش گفت: استیضاح وزیر آموزش و پرورش از سوی هیئت رئیسه مجلس اعلام نشده است.

به گزارش تسنیم، غلامعلی حداد عادل نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره احتمال استیضاح وزیر آموزش و پرورش در مجلس، اظهار داشت: مجلس فعلاً تعطیل است. همیشه تعدادی از نمایندگان ممکن است نظر بر استیضاح یک وزیر داشته باشند، اما استیضاح به‌ معنای رسمی و قانونی وقتی شکل می‌گیرد که از جانب هیئت رئیسه مجلس اعلام شود.

وی افزود: چنین چیزی هنوز اتفاق نیفتاده و امیدواریم تعداد استیضاح‌ها کمتر شود، نه وزرا کاری کنند که کار به استیضاح بکشد و نه مجلس بخواهد با استیضاح یک وزیر را تعویض کند.

این نماینده مجلس در پاسخ به سؤال دیگری درباره جلسه شورای تحول در علوم انسانی با وزیر علوم، گفت: ما از آقای وزیر خواسته‌ایم در اولین فرصت جلسه‌ای با شورای تحول در علوم انسانی داشته باشد و مدیران و کارگروه‌های این شورا در آن حضور داشته باشند.

حدادعادل خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری شورای تحول در علوم انسانی و وزارت علوم این همکاری‌ها سامان‌یافته‌تر ادامه یابد.

کد خبر 281258

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha