همشهری آنلاین: اولین نشست هم‌اندیشی شبکه فرماندهی و کنترل با حضور سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) و جمعی از فرماندهان و مسئولان عملیات و فرماندهی و کنترل نیروهای مسلح در ستاد قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) برگزار شد.

صباحی‌فرد

سرتیپ صباحی‌فرد در این نشست ضمن تسلیت به مناسبت اربعین حضرت امام حسین(ع) و رحلت پیامبر مکرم اسلام(ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) گفت: همکاری و هماهنگی تنگاتنگی بین نیروهای مسلح و بر اساس دستورالعمل‌ها‌ وجود دارد و قرارگاه پدافند هوایی خود را ملزم می‌داند به عنوان متولی اصلی پدافند انسجام و یکپارچگی بین نیروهای پدافندی ارتش و سپاه را تقویت نماید.

جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی اظهار داشت: قرارگاه پدافند هوایی با همه نیروها در ارتش و سپاه ارتباط جدانشدنی دارد و طرح‌های مختلفی با پدافند هوایی سپاه اجرا نموده و در حال اجرا دارد که باعث تغییر رفتار دشمن در سطح منطقه‌ای شده است.

وی افزود: نمونه بارز این همکاری بین پدافند هوایی و نیروی هوایی ارتش در نشاندن هواپیمای ریگی و نشاندن هواپیمای ایساف بود که اگر این همکاری و انسجام وجود نداشت این موفقیت‌ها بدست نمی‌آمد.

سرتیپ صباحی‌فرد در پایان تصریح کرد: قرارگاه پدافند هوایی در حوزه ماموریت خود با نیروی زمینی و دریایی ارتش در حوزه توپخانه‌ای و اطلاعات و شناسایی و با نیروی انتظامی و بسیج در حوزه دیده‌بانی همکاری تنگاتنگ و نزدیک دارد که این باعث رشد روزافزون دفاع هوایی در کشور شده است.

کد خبر 281377

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha