چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: مریم سعادت از شرایط حضور خود در آثار تلویزیونی و اینکه بیشتر از نقش به گروه یک فیلم یا سریال اهمیت می دهد و همچنین علاقه خود به بازی در سری دوم «دردسرهای عظیم» سخن گفت.

مریم سعادت

به گزارش مهر؛ مریم سعادت درباره فعالیت های این روزهای خود در حوزه تصویر گفت: فعلا در فیلمی اجتماعی به کارگردانی یدالله صمدی با عنوان «پدر آن دیگری» مشغول هستم که قرار است به جشنواره فیلم فجر برسد.

وی همچنین با اشاره به حضور کمرنگ خود در تلویزیون اظهار کرد: من در این چند سال بیشتر فیلم تلویزیونی بازی کردم و البته در سریال های «نقطه سر خط»، «باغ سرهنگ» و مدتی پیش هم در «دردسرهای عظیم» حضور داشتم.

بازیگر مجموعه «بدون شرح» ادامه داد: حضور من در تلویزیون چندان کمرنگ نبوده است اما برایم بیشتر از یک فیلمنامه و حتی نقش این اهمیت دارد که گروهی را که با آنها کار می کنم دوست داشته باشم چون به هر حال الان فیلمنامه ها تفاوت زیادی با هم ندارند و برای من این مهمتر است که با اکیپی که دوست دارم کار کنم.

بازیگر سریال «دردسرهای عظیم» همچنین در واکنش به اینکه چقدر سریال های تلویزیونی را می بیند، گفت: این روزها به دلیل اینکه بیشتر سر کار هستم نمی توانم تلویزیون ببینم و هرگاه فرصت کنم سریال ها را تماشا می کنم. از میان آثاری که پخش می شود آثار غمگین را دوست ندارم اما آنهایی را که فضای بانشاط تری داشته اند، پیگیری کرده ام.

وی در پایان درباره پیشنهادهای تلویزیونی خود گفت: اگر پیشنهاد خوبی داشته باشم حتما بازی می کنم. چندی پیش شنیدم که قرار است سری دوم مجموعه «دردسرهای عظیم» ساخته شود. من امیدوارم تولید شود و در این صورت علاقمند هستم که در آن فعالیت کنم.

کد خبر 281397

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha