هفتمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری ۱۴ و ۱۵ دی در تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

اين خبري بود كه بابك نگاهداري رئيس مركز مطالعات و برنامه‌ريزي شهر تهران در نشست خبري هفته پژوهش در برج ميلاد اعلام كرد. به‌دليل بررسي بهتر و دقيق‌تر آثار ارائه شده در هفتمين جشنواره پژوهش و نوآوري در مديريت شهري (جايزه جهاني تهران) اين جشنواره با يك هفته تأخير برگزار خواهد شد.

جشنواره امسال تغييرات قابل توجه و بسياري با دوره‌هاي گذشته خود داشته است. بدين‌ترتيب براي نخستين بار 7پنل تخصصي با مشاركت و همراهي 7دانشگاه معتبر كشور در قالب اين جشنواره برگزار مي‌شود. همچنين امسال در كنار جشنواره نخستين كنفرانس علمي مديريت شهري نيز برگزار مي‌شود. به گفته وي براي جشنواره امسال 3608 اثر ارسال شده است، اين در حالي است كه در سال گذشته تنها 1800 اثر به جشنواره ارسال شده بود.

در جشنواره هفتم، 152 اثر خارجي از 36كشور مختلف ارسال شده كه نسبت به سال گذشته كه تنها 16 اثر در اين حوزه ارسال شده بود، پيشرفت قابل‌توجهي محسوب مي‌شود. نگاهداري در ادامه با اشاره به اينكه شهرداري تهران در حال حاضر متولي اصلي پژوهش درشهر تهران است، گفت: در سال93 با حمايت جدي كه شهردار تهران از مركز داشته‌اند توانستيم نقش علم و فناوري را در شهرداري پايتخت بيش از پيش پررنگ كنيم. نگاهداري در پايان با تأكيد بر همكاري جدي مركز مطالعات و برنامه‌ريزي شهر تهران با دانشگاه و انجمن‌هاي علمي و تحقيقاتي گفت: اكثر نشست‌هاي ما در گذشته در فرهنگسراها برگزار مي‌شد اما هم‌اكنون اين نشست‌ها در دانشگاه‌ها و با همكاري آنان برگزار مي‌شود.

کد خبر 281418

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha