دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۳ - ۰۷:۳۶
۰ نفر

امیرحسین اعظمی: ظهر روز شنبه بود که سایت‌های خبری از احتمال حضور برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق تیم ملی ایران در پرسپولیس خبر دادند ولی این مربی کروات فقط گزینه‌ای یکروزه و غیرواقعی برای تیم سرخ‌پوش تهرانی بود.

فوتبال-پرسپولیس

ماجرا از اين قرار است كه حسين هدايتي، عضو سابق و متمول هيأت مديره پرسپوليس براي بازگشت به مديريت اين باشگاه، مذاكراتي را با مسئولان وزارت ورزش انجام داده و براي بازگشت اختيار تام خواسته بود. اين در حالي است كه هدايتي قصد داشت درصورت قطعي شدن حضورش در پرسپوليس، برانكو را جايگزين حميد درخشان كند. هدايتي انتظار داشت در مورد نحوه فعاليت و مسئوليت‌هايش در پرسپوليس با وزارت ورزش به توافق برسد ولي اين اتفاق نيفتاد. او حتي پيگير مذاكره با برانكو هم شد كه ظاهرا اين موضوع به مذاق مسئولان پرسپوليس خوش نيامد.

كلاني: ما مذاكره نكرديم

حسين كلاني، عضو هيأت مديره باشگاه پرسپوليس درخصوص مذاكره مسئولان اين باشگاه با برانكو ايوانكوويچ مي‌گويد: «از طرف خودم و ديگر اعضاي هيأت مديره باشگاه پرسپوليس شديداً‌ اين موضوع را تكذيب مي‌كنم. ممكن است يك نفر با برانكو صحبت كرده باشد و از او در مورد حضورش در پرسپوليس سؤال پرسيده باشد اما مسلماً آن يك نفر از طرف باشگاه پرسپوليس نبوده است.» مهران بهرامي، مدير اجرايي باشگا ه پرسپوليس هم در اين خصوص به كنايه به هدايتي مي‌گويد: «برانكو مدعي است از باشگاه پرسپوليس با او تماس گرفته‌اند. اگر فرض را بر اين بگذاريم كه ادعاي او درست است، شايد آقاياني كه فكر مي‌كردند در باشگاه پرسپوليس سمت خواهند گرفت پيشدستي كرده و با برانكو براي پذيرفتن هدايت پرسپوليس تماس گرفته باشند!» ايوانكوويچ اما روز گذشته بحث مذاكره با پرسپوليس را تكذيب كرد. او در مورد اين موضوع گفت:«يك نفر از ايران با من تماس گرفت و گفت اگر باشگاه پرسپوليس پيشنهاد دهد، چه پاسخي مي‌دهم كه من گفتم مانند ديگر پيشنهادهايم آن را بررسي مي‌كنم. فعلاً مذاكره‌اي با تيم ايراني انجام ندادم.»

پرسپوليس دنبال اسپانسر

بعد از مشكلاتي كه براي حميدرضا سياسي به‌وجود آمده است، مسئولان باشگاه پرسپوليس به‌دنبال آن هستند كه براي چند بازي و به‌صورت موقت اسپانسر جذب كنند. در حال حاضر 45شركت آماده اين هستند تا به‌عنوان اسپانسر موقت با باشگاه پرسپوليس همكاري كنند. در اين ميان تكليف سياسي و زمان آزاد شدن او هم مشخص نيست و همچنان خبرهاي مختلفي در مورد انتخاب مديرعامل جديد به گوش مي‌رسد.

روز گذشته ايسنا خبر داد كه اعضاي هيأت مديره پس از بررسي گزينه‌هاي مختلف روي نام محمد‌حسين نژاد فلاح، رئيس اداره كل ورزش جوانان استان تهران تأكيد ويژه‌اي داشته‌اند و به انتخاب نهايي رسيده‌اند. قرار است امروز جلسه هيأت مديره باشگاه پرسپوليس در محل اين باشگاه برگزار شود تا به‌احتمال فراوان مديرعامل جديد باشگاه پرسپوليس انتخاب شود. بايد ديد در نهايت چه فردي جايگزين سياسي خواهد شد.

 

کد خبر 281685

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha