همشهری آنلاین: رییس ستاد کل نیروهای مسلح ولادت حضرت عیسی مسیح‌(ع) و سال نو میلادی ۲۰۱۵ را به مقامات نظامی ارتش‌های کشورهای جهان تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) سرلشکر بسیجی سیدحسن فیروزآبادی رییس ستاد کل نیروهای مسلح، در پیام‌های جداگانه ولادت حضرت عیسی بن مریم(ع) و سال نو میلادی 2015 را به فرماندهان و مقامات نظامی کشورهای مسیحی جهان به شرح زیر تبریک گفت.

«افتخار دارم فرا رسیدن سالروز میلاد خجسته پیامبر نور و رحمت، جلوه راستین مهر پربرکت و منادی بزرگ عدالت و احیا کننده معنویت حضرت عیسی مسیح(ع) پیامبر صلح و دوستی و بشارت دهنده‌ی ایمان و آغاز سال 2015 میلادی را از سوی خود و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به جناب‌عالی، خانواده محترمتان و همچنین نیروهای مسلح آن کشور تبریک و شادباش عرض نمایم.

بی‌تردید جوامع بشری که تابع ظلم و جنایت سلطه‌گران واقع شده‌اند، بیش از هر زمان دیگری تشنه‌ی آموزه‌های پیامبران الهی هستند و خواستار آن شده‌اند تا با تلاش یکتا‌پرستان موجبات تعالی و رهایی ملل حق‌طلب و آزادی‌خواه بشریت مظلوم امروز فراهم شود.

به یاری خداوند متعال، اراده‌ی حقیقت‌جویی و استکبار‌ستیزی ملت‌ها، استقرار عدالت و صلح را رقم زده و عشق و محبت و همکاری، جایگزین کینه و نفرت تفرقه و جنگ سازد و صلح، عدالت و آزادی انسان‌های جهان در پرتو اهداف آرمان‌های متعال حضرت عیسی بن مریم(ع) را از درگاه پروردگار منان خواستارم.»

کد خبر 281988

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha