همشهری آنلاین: رئیس فدراسیون فوتبال گفت: وزارت ورزش هر نظری داشته باشد اعلام می‌کند و علاقمند است من رئیس فدراسیون باشم.

کفاشیان

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی کفاشیان پس از پایان جلسه گروه بررسی صورت‌حساب‌های مالی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: ابتدا لازم است که از امیر عابدینی تشکر کنم چون هر جا که حضور دارد منافع فوتبال را درنظر می‌گیرد و کاری به شخص ندارد.

وی افزود: قرار است در مجمع عملکرد سالیانه را ارائه کنیم و اگر ایرادی وجود دارد به ما بگویند تا آن را برطرف کنیم. کارها را با حداقل امکانات پیش بردیم اما از عابدینی خواستم تا صورت‌های مالی را بررسی کامل کند. دوستان می‌توانند کشورهای پیشرفته شرق آسیا را بررسی کنند که آنها چه کارهایی انجام داده‌اند و ما چکار کرده‌ایم. آنچه مشخص است ما با حداقل امکانات کارها را پیش بردیم و اگر در جایی دست‌مان بسته بود از راه‌های دیگری استفاده کردیم.

رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: علاوه بر این که این گروه به بررسی صورت‌های حساب مالی می‌پردازد از وزارت ورزش و بازرسی نیز به بررسی عملکرد پرداخته و خیال‌مان راحت است که همه چیز مشخص است.

کفاشیان در مورد جلسه روز شنبه عنوان کرد: مجمع اگر لازم بداند جلسات بیشتری تشکیل خواهد شد تا درباره موضوعات بحث شود، همچنین دبیرخانه مجمع باید فعال باشد تا کارها پیش برود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه وزارت ورزش و جوانان علاقه‌ای به وی برای ماندن در فدراسیون فوتبال ندارد، گفت: چرا وزارت نباید دوست داشته باشد من بمانم؟ آنها هر نظری داشته باشند اعلام می‌کنند و علاقه هم دارند که من رئیس فدراسیون باشم.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد لغو بازی دوستانه ایران و فلسطین خاطرنشان کرد: متأسفانه کشوری که چند بار ابراز علاقه کرده بود با ایران بازی کند حالا می‌گوید نمی‌تواند در این دیدار شرکت کند. ما نمی‌توانیم کاری بکنیم.

کفاشیان در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه تیم ملی می‌تواند در جام ملت‌های آسیا موفق باشد، گفت: تلاش همه این است که تیم ملی موفق باشد و بازیکنان نیز برای موفقیت در جام ملت‌های آسیا مصمم هستند.

وی درباره اینکه در جایی گفته بود بازیکنانی که کارت معافیت جعلی داشته‌اند در بیرون از فوتبال تخلف کرده و بهتر است اجازه بازی به آنها داده شود، گفت: منظور من این نبود. قطعا تخلفی شده که جلوی این بازیکنان گرفته شده است اما درخواست ما این بود که به خاطر منافع تیم ملی یک ماه به آنها عفو بدهند و پس از آن طبق قوانین با آنها برخورد شود. مطمئنا تا با این قضیه موافقت نشود، تابع قوانین هستیم ضمن اینکه خودمان نیز در کمیته انضباطی و کمیته اخلاق با آنها برخورد خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره دریافت حق ماموریت نامتعارف توسط یکی از کارمندان این فدراسیون تصریح کرد: چنین موضوعی صحت ندارد. در یک سفر برون مرزی افراد زیادی تیم را همراهی می‌کنند که هر کدام حق ماموریت جداگانه‌ای دریافت می‌کنند.

کد خبر 281996

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha