همشهری آنلاین: دقایقی قبل ازآغاز رزمایش محمد رسول الله، محفل انس با قرآن کریم در منطقه رزمایش قرارگاه پدافند هوایی با حضور امیر سرتیپ صباحی فرد جانشین فرماندهی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) برگزار شد.

صباحی فرد

به گزارش روابط عمومي قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) در حاشیه این مراسم سرتیپ صباحی فرد ضمن تقدیر و تشکر از برگزارکنندگان محفل نورانی انس با قرآن کریم گفت: بالاترین و برترین سلاح ما تقوا و ایمان راسخ نیروهاست و آنچه سبب هراس دشمنان گردیده همین روحیه سلحشوری، توکل به خداوند و ولایتمداریست.

وی با اشاره به اینکه امروز پدافند در خط مقدم دفاع از مناطق حساس و حیاتی کشور قرار دارد توضیح داد: برای حراست از مراکز حیاتی کشور از یک سیستم دفاعی چند لایه استفاده می کنیم و سیستم های راداری ما که سراسر کشور عزیزمان را پوشش می دهند قابلیت کشف انواع ریز پرندها با سطح مقطع بسیار پایین را دارند.

جانشین فرماندهی قرارگاه پدافند هوایی افزود: برای شبکه یکپارچه پدافند هوایی لحظه ها از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

وی ادامه داد: وظیفه ما محدود به زمان و مکان خاصی نیست اصولا شرح وظایف قرارگاه پدافند هوایی ایجاب می کند در هر لحظه آماده باشیم.

سرتیپ صباحی فرد در پایان علاوه بر تست سامانه های جدید، انتقال تجربه به نیروهای جوان را از مهترین دستاوردهای این رزمایش برشمرد و اظهار داشت: حضور جوانان در اینگونه رزمایش های بزرگ سبب می شود آنان صحنه های حقیقی نبرد را بهتر درک کنند.

کد خبر 282014

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha