جوانی که به اتهام ۳ فقره قتل بازداشت شده است جزئیات تازه تری از جنایت‌هایش را بازگو کرد و با وجود ارتکاب ۳ جنایت از بازپرس پرونده خواست او را آزاد کند!

متهم

اين متهم 23 ساله كه مجيد نام دارد و به «قاتل گوش بر» مشهور شده است صبح ديروز به شعبه دوم بازپرسي دادسراي امور جنايي منتقل شد و از سوي بازپرس بستان زاده تحت بازجويي قرار گرفت. بعد از تفهيم 3 فقره قتل عمدي، مجيد با پذيرش اتهامش جزئيات اولين جنايت را اينطور بازگو گرد: « حدود 4 ماه قبل بود. با دوستم علي سوار ماشينش بوديم كه به نزديكي جاده بهشت زهرا رسيديم. او يك باغ كه درخت انگور داشت ديد و گفت برويم آنجا انگور بخوريم. گفتم اگر صاحب باغ ما را ببيند با ما درگير مي شود اما او اصرار كرد. سر همين موضوع با يكديگر بحث مان شد و او به من فحش داد. البته از قبل با يكديگر اختلاف داشتيم. من تعدادي باند پخش صوت خودرو به او داده بودم اما او پولش را نداده بود. آنجا بود كه عصباني شدم و با چاقو يك ضربه به گلويش زدم و او روي زمين افتاد. بعد سوار ماشينش شدم و از آنجا فرار كردم.»

متهم به قتل در حالي كه همسر و فرزند شيرخواره اش نيز حضور داشتند درباره دومين جنايت گفت:« از دوستم احسان حدود يك ميليون و 600 هزار تومان طلب داشتم و وقتي فهميدم نمي خواهد پولم را بدهد او را به اطراف بزرگراه آزادگان بردم و با ضربه چاقو به قتل رساندم.» او ادامه داد:«بعد از دومين قتل توبه كردم كه ديگر دست به چاقو نبرم. اما دختر جواني وارد زندگي ام شد و وقتي همسرم متوجه ماجرا شد، قهر كرد و رفت. من هم آن دختر را به قتل رساندم و گوش‌هايش را بريدم و جنازه‌اش را آتش زدم.

در ادامه گوش‌هاي او را به خانه بردم تا به همسرم نشان دهم كه آن دختر ديگر مزاحم زندگي‌مان نمي‌شود اما دستگير شدم.» متهم در ادامه خطاب به بازپرس پرونده گفت: «از قتل‌ها پشيمانم و هنوز گاهي خوابشان را مي‌بينم با اين حال اگر لطف كنيد و من را آزاد كنيد قول مي‌دهم ديگر كار خلافي انجام ندهم. قول مي‌دهم رضايت خانواده مقتولان را جلب كنم. دوست دارم پسرم را كه چند ماه از به دنيا آمدنش مي‌گذرد خودم بزرگ كنم» مجيد حتي در ادامه ادعا كرد مشكل رواني دارد.

او گفت:«تا به حال چند مرتبه همسرم را به شدت كتك زده‌ام. حتي چندبار به جان خواهرم افتادم. گاهي عصباني مي‌شوم و اختيارم دست خودم نيست.» اعترافات قاتل گوش‌بر در حالي بيان مي‌شود كه متخصصان پزشكي قانوني سلامت رواني وي را تاييد كرده‌اند. بر اساس اين گزارش هم اكنون متهم در پليس آگاهي در بازداشت به سر مي برد و همسرش كه به اتهام معاونت در قتل دستگير شده بود با قرار قانوني آزاد شد.

کد خبر 282233

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha