همشهری آنلاین: نخستین دوره رقابت‌های لیگ سپک تاکرای بانوان (زیر ۲۰ سال) با قهرمانی تیم شهرداری اراک به پایان رسید.

تیم سپک‌تاکرای بانوان شهرداری اراک

به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمن‌های ورزشی، این رقابت‌ها با حضور 10 تیم از 7 استان به مدت دو روز در سالن ورزشی یاس تهران برگزار شد.

استان‌های خراسان رضوی، مرکزی و تهران با دو تیم در این رقابت‌ها حضور پیدا کردند، همچنین تیم‌هایی از استان‌های زنجان، چهارمحال و بختیاری، قم و کرمانشاه نیز در این مسابقات حاضر شدند.

در دیدار فینال تیم‌های شهرداری اراک و هیات قم به مصاف هم رفتند که در یک بازی جذاب و دیدنی اراکی‌ها موفق شدند با نتیجه دو بر یک از سد حریف گذشته و به عنوان قهرمانی دست پیدا کنند و قمی‌ها نایب قهرمان شدند. تیم‌های نارنجستان اراک و هیات خراسان رضوی الف نيز به عنوان سومی مشترک دست پیدا کردند.

در پایان این رقابت‌ها که با تلاش و زحمات مسعود خسروی رئیس کمیته سپک تاکراي استان تهران، یلدا قاسمی نایب رئیس بانوان انجمن و شمسی مستقیمی نایب رئیس بانوان کمیته استان تهران برگزار شد، خانم‌ها مریم مرادمنش (مرکزی)، مینا جعفری‌زاده (قم) و المیرا دشتی (تهران) به عنوان بهترین بازیکنان این دوره از مسابقات برگزیده شدند.

همچنین خانم‌ها نازنین خاتمی و فرگل شرفی، هر دو از تهران با 10 سال سن به عنوان جوان‌ترین بازیکنان حاضر در رقابت‌ها مورد تقدیر کادر اجرایی مسابقات قرار گرفتند.

کد خبر 282272

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha