همشهری آنلاین: کیهان کلهر، آلبوم جدیدی را با نام «لایه‌های تاریکی» که با اجرای کوارتت زهی «بروکلین رایدر» ضبط شده است، منتشر می‌کند.

کیهان کلهر

به گزارش ایسنا، این اثر شامل 16 قطعه‌ی کوتاه است و می‌توان آن را در همان فضای آلبوم «شهر خاموش» تلقی کرد. نام دوم این اثر نیز «شعرهای پراکنده» است.

 کیهان کلهر درباره‌ این اثر نوشته است: «شعر آواهای پراکنده، به خواب‌های خوش و ناخوشی می‌مانند که در لحظات مختلف یک شب به چشم‌تان می‌آیند، یعنی می‌بینید و می‌شنوید و حس‌شان می‌کنید ... چندین بعد دارند، دور و نزدیک‌شان زیاد معلوم و مهم نیست. دور نزدیک است و نزدیک دور ... بارانش می‌بارد، اما خیس نمی‌کند. برفش هست، ولی سرما ندارد. فقط خیال است، خواب است ... می‌دانید که ما هم گاه قسمتی از آن هستیم و گاه از بیرون نیز نظاره‌گرشان. همه با هم مرتبط‌ اند، با هم با ریسمانی پیوسته، اما نه به‌دنبال داستانی نه به‌دنبال هیچ، صبح بعد شما می‌مانید و هاله‌ای، گردی از یادشان یا آنچه که رفت ... و شاید آرزویی که وقتی دیگر به خواب‌تان آیند.

این آهنگساز و نوازنده‌ی برجسته، چندی قبل همراه شجاعت‌ حسین‌خان‌ (نوازنده‌ی‌ مطرح‌ سیتار) در آمریکا و کانادا به اجرای برنامه پرداخت. همچنین کنسرت کلهر با گروه «غزل»، اسفندماه در شهر نیویورک آمریکا برگزار می‌شود.

کد خبر 283015

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha