جمعه ۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۳
۰ نفر

مهدی چمران: حال که پروژه اسلام‌هراسی و دین‌ستیزی سران غرب برای چندمین‌بار سمبل و نمونه عظمت، عطوفت و رحمت جهان بشری - حضرت ختمی مرتبت(ص)- را هدف گرفته است

و مستكبران غربي، زوال قدرت و هيمنه خود را مي‌بينند، دستاويزي جز توهين، هتاكي و دروغ‌افكني به بزرگ‌ترين مظهر عقلانيت، آزادي، محبت و عظمت به روي زمين يعني پيامبر رحمه للعالمين ندارد و هر روز به هر بهانه و در هر قالبي نظير ساخت فيلم، نگارش مقاله، كاريكاتور، موسيقي موهن به ساحت پيامبر عظيم‌الشأن اسلام، جهان اسلام و مسلمانان توهين كرده و قلب بيش از1.5ميليارد انسان را به درد مي‌آورد. عمل شرم‌آور و ننگين نشريه سخيف فرانسوي در بازنشر كاريكاتور موهن عليه رسول مهر و رحمت، پيامبر اعظم اسلام قلوب تمامي آزادگان جهان و موحدان و متدينان علي‌الخصوص مسلمانان عالم را جريحه‌دار كرد.

موج تكفيري‌ها و سلفي‌ها كه از محصولات شرم‌آور جهان غرب هستند، روزانه مسلمانان و كودكان بسياري را قرباني كرده و صدمات روحي، جاني، مالي و اخلاقي بسياري به مردم و حيثيت اسلام وارد كرده‌اند، اينها همه، محصول صريح حمايت غرب از تكفيري‌ها و پروژه عقلانيت نخ‌نماي غربي در قالب نظم نوين جهاني است كه روزبه‌روز به زوال نزديك‌تر مي‌شود.

اسلام دنياي عقلانيت است اما نه عقلانيت غربي، عقلانيت اسلام ريشه‌اي الهي دارد كه سرشار از محبت، عظمت و كرامت انساني است. جهان ساخته شده توسط سران يهود، آمريكا و حاميان آن مملو از كشتار، سياهي، ابتذال، بي‌مهري، حقارت و تنهايي است و در اين مجال موج اسلام‌گرايي در غرب به‌چنان گسترشي رسيده است كه مؤسسات تحقيقاتي اين رخداد را بي‌نظير و البته پرخطر مي‌دانند. براساس آمار و ارقام همين مؤسسات، گسترش اسلام در اروپا به‌شدت رو به افزايش است و 2دهه آينده به فراگيرترين موج دين‌خواهي جهان مبدل خواهد شد.

در جهان امروز وحدت مسلمانان جهان بي‌شك مهم‌ترين رمز پيروزي و بهروزي است. بازگشت به اسلام اصيل، گفت‌وگوي ميان اديان و مذاهب و همچنين حركت به سوي اعتدال و اسلام راستين، اسلام ضداستكبار بزرگ‌ترين عامل ترويج سيماي زيبا و پر از خير و بركت اسلام در جهان است. كما اينكه در آيه شريفه 151 سوره شعرا به نفي شديد پيروي از مسرفين تأكيد شده است و مولاي متقيان نيز راه سعادت را ميانه‌روي اسلامي ناميده است.

اين تحركات غرب دست و پا زدن‌هاي پاياني آنان براي نجات از دنياي عاري از معنويت، مدرنيته سراسر مادي و روح قدرت‌خواهي و جاه‌طلبي سران يهود، آمريكا و حاميان آنهاست و ان‌شاءالله به بركت وجود نازنين محمد مصطفي رسول گرامي(ص) قدرت‌خواهي با آيين گهربار اسلام و در پرتو اعتقادات اسلامي و اتحاد و انسجام مسلمين به زودي خاتمه يافته و حكومت عدل و مهربان الهي مهدي در بذل آيه «و ما ارسلناك الارحمه للعالمين» جهان‌شمول مي‌شود.

  • رئيس شوراي اسلامي شهرتهران
کد خبر 285132

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha