شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: سی‌امین جشنواره موسیقی فجر در استان لرستان میزبان شش گروه است که هفت اجرا به مخاطبان جشنواره ارائه می‌کنند.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ستاد خبری سی‌امین جشنواره بین المللی موسیقی فجر، گروه‌های نوای سیمره، زاگرسیان ایران زمین، آوا، ایرانی، زاگرس و فلک الافلاک در استان لرستان در قالب جشنواره سي ام موسیقی فجر به صحنه می‌روند.

جمعه 24 بهمن گروه نوای سیمره به خوانندگی مهران غضنفری ساعت 19 در لرستان به صحنه می‌رود.

شنبه 25 بهمن، جشنواره موسیقی فجر در لرستان میزبان گروه آواي پارسيان به خوانندگي سامان عليپور و گروه آساره به سرپرستي حامد فيضيان است كه ساعت 19 برنامه اجرا می‌کند.

یکشنبه 26 بهمن ساعت 19 گروه آوا به خوانندگي وحید تاج به صحنه می‌رود و دوشنبه 27 بهمن گروه ایرانی به سرپرستی پژمان طاهری و خوانندگی آراش کمانگیر میزبان مخاطبان جشنواره در لرستان است.

سه شنبه 28 بهمن ساعت 19 گروه زاگرس به خوانندگی ایرج رحمانپور در لرستان برنام اجرا می‌کند و چهارشنبه 29 بهمن در همین روز و ساعت این گروه به خوانندگی سیف‌الدین آشتیانی و فیروز رضایی به صحنه می‌رود.

آخرین اجرای جشنواره در لرسان به گروه فلک الافلاک به خوانندگی بردیا مهرآرا اختصاص دارد که پنجشنبه 30 بهمن ساعت 19 به صحنه می‌رود.

روز جمعه ساعت 18 مراسم اختتامیه جشنواره در لرستان برگزار خواهد شد.

سی‌امین جشنواره‌ بین‌المللی موسیقی فجر به دبیری دکتر حسن ریاحی 24 بهمن تا یکم اسفندماه در تهران و 7 استان برگزار می‌شود.

کد خبر 285735

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha