چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: گوگل قصد دارد با ایجاد زمینه برای انتقال آنلاین پول،‌ به کاربرانش امکان دهد بدهی‌های خود را از طریق سرویس جی‌میل به یکدیگر بپردازند.

ایمیل

براساس گزارش BBC، اين سرويس جديد جي‌ميل گوگل طي چند هفته آينده براي تمامي كاربران بالاي 18 سال در بريتانيا فعال خواهد‌شد.

كاربران براي استفاده از اين سرويس بايد روي علامت پوند كه به زودي در صفحه‌هاي ايميل كاربران نمايان خواهد‌شد، كليك كرده و سپس مقدار پولي كه قصد انتقال آن را دارند،‌مشخص كنند و در نهايت روي كليد ارسال كليك كنند.

گوگل فعال‌سازي اين سرويس را در خبري رسمي بر روي وبلاگش اعلام كرد. براساس اين خبر، استفاده از اين سرويس رايگان است و كاربران بريتانيايي جي‌ميل مي‌توانند در نهايت سرعت و امنيت در سرتاسر بريتانيا براي دوستان و اقوام خود پول ارسال كنند. كاربران همچنين مي‌توانند از طريق جي‌ميل از ديگران درخواست پول كنند.

زماني كه كاربري از اين طريق براي اولين بار پول دريافت مي‌كند، بايد با ايجاد كيف‌پولي به نام Google Wallet Balance و ايجاد ارتباط ميان اين كيف پول و كارتهاي اعتباري و بانكي‌اش، مالكيت آن را به نام خود اعلام كند. پس از آن كاربر مي‌تواند از اين پول براي خريد در گوگل‌پلي استفاده كرده و يا آن را در كيف پول خود نگه‌دارد و يا حتي با سرعت آن را به حساب بانكي‌‌اش انتقال دهد.

کد خبر 286335

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha