چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۷:۳۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: ملت بزرگ ایران در جای جای ایران عزیز ، هر کدام عضوی از همایش عظیم و ملی ۲۲بهمن شده‌اند. گزارش زیر گوشه‌ای از این همایش و جشن ملی را بازتاب می‌دهد.

۲۲ bahman
  • البرز

به گزارش خبرنگاران واحد مرکزی خبر، مردم انقلابی البرز با حضور در خیابان‌های کرج با آرمان‌های انقلاب اسلامی پیمانی دوباره می‌بندند. شرکت کنندگان در این راهپیمایی با سردادن شعارهای انقلابی بر لزوم ایستادگی در برابر زیاده خواهی استکبار تاکید می کنند.حضورجوانان و نوجوانان که نسل‌های سوم و چهارم انقلابند نشان از بیمه بودن انقلاب اسلامی ملت ایران دارد.

  • ارومیه

مردم انقلابی و ولایتمدار ارومیه که از سحرگاه امروز برای حضور در حماسه بزرگداشت سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در مکانهای از پیش اعلام شده تجمع کرده بودند راهپیمایی خود را با شعار الله و اکبر و مرگ بر آمریکا در زیر باران رحمت آغاز کردند.

سرلشکر یحیی صفوی دستیار و مشاور نظامی مقام معظم رهبری ، سخنران مراسم راهپیمایی 22 بهمن در ارومیه است که در میدان انقلاب این شهر برای تجمع کنندگان سخنرانی می کند.

  • ایلام

مردم مرزدار و ولایتمدار استان ایلام در خیابانها ی اصلی شهرها و بخش ها حضور یافتند تا با شرکت در راهپیمایی با شکوه عشق و علاقه خویش به نظام و انقلاب را نشان دهند .

در پاسداشت سی و ششمین بهار انقلاب دوباره همه استوار و پر خروش در عرصه حاضر شدند تا چشم دشمنان کور شود از این همه اتحاد و بدانند که تک تک ایرانیان و عشق و علاقه آنان به میهن همه گزینه های روی میز برای استکبار است.

  • بوشهر

ساکنان استان بوشهر سرزمین موج های خروشان راهپیمایی 22 بهمن را آغاز کرده اند. مردم با شعار الله اکبر که گلبانگ پیروزی انقلاب اسلامی است راهپیمایی را شروع کردند.

مردم همه ده شهرستان استان بوشهر پرشورو گسترده به خیابانها آمدند تا بار دیگر یکدلی خود را برای پاسداشت ارزش های انقلاب به نمایش بگذارند.

  • چهارمحال و بختیاری

مردم چهارمحال و بختیاری در زیربارش رحمت الهی با شور و شوق در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شرکت کرده اند.

حضور شمار زیادی جوانان و نوجوانان در 300 نقطه و42 شهر، پرچم در دست و با لباس های مزین به پرچم مقدس جمهوری اسلامی، دلیرمردان و شیرزنانی با لباس های محلی در زیر بارش باران جلوه هایی زیبا به راهپیمایی بخشیده است.

  • خراسان جنوبی

مردم ولایتمدار خراسان جنوبی در50 نقطه شهری و روستایی این استان پیش از آغاز راهپیمایی 22 بهمن با شور و شعف در مسیرهای راهپیمایی و میادین گرد هم آمده اند.کودکان با پرچمهای زیبای ایران اسلامی در دست ، جانبازان نشسته بر ویلچر و مادران کودک به بغل ، جلوه های ویژه این مراسم است.

  • خوزستان

مردم ولایتمدارو همیشه در صحنه خوزستان با وجود آلودگی شدید هوا که درهفته گذشته به بالاترین حد رسیده بود با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی 22 بهمن باردیگر با آرمانهای امام راحل ، رهبر معظم انقلاب و شهدا تجدید میثاق کردند.

گروههای مختلف مردم اعم اززن و مرد، پیروجوان، عشایرعرب و بختیاری با زدن ماسک به صورت و دردست داشتن پرچم مقدس ایران و سردادن شعارهای الله اکبر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس باز هم بر دفتر افتخارات و حماسه خود برگ زرین دیگری افزودند.

وزیربهداشت،درمان و آموزش پزشکی که ازطرف رییس جمهورماموررسیدگی به وضعیت گردوغباردرخوزستان است درراهپیمایی اهوازحضور دارد.

  • زنجان

مردم بصیر و فهیم زنجان با حضور در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر با آرمان های انقلاب و امام راحل تجدید بیعت کردند.

این راهپیمایی در هوای سرد و زیر بارش رحمت الهی در حال برگزاری است و مردم مسیر چهاراه امیر کبیر تا امامزداه سید ابراهیم زنجان را طی می کنند.

  • سیستان و بلوچستان

بیش از 35 طایفه و تیره در50 نقطه از استان سیستان و بلوچستان در راهپیمایی شرکت دارند.

مردم سیستان و بلوچستان با سردادن شعارهای الله اکبر ، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس بار دیگر با آرمان های امام خمینی (ره) و شهدا تجدید میثاق کردند.امروز مردم استان سیستان و بلوچستان آمده اند که بگویند تا پای جان از انقلاب و رهبری حمایت خواهند کرد.

  • قم

مردم بصیر و انقلابی قم در سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حرکت از مسیر‌های 10 گانه ، راهپیمایی خود را به سمت حرم حضرت معصومه(س) آغاز کردند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی با سردادن شعارهای "22 بهمن ماه یوم الله یوم الله، مرگ بر امریکا، مرگ بر اسراییل و ما همه سرباز توییم خامنه ای، گوش به فرمان توییم خامنه ای" با آرمان های رهبر کبیر انقلاب ، حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب تجدید پیمان بستند.

  • کرمان

مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان کرمان امروز در جشن بزرگ سالگرد پیروزی انقلابشان آمده اند تا فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سردهند.

کرمانیان آمدند تا به استکبار جهانی بگویند ما پیرو ولایت فقیه و پاسدار حرمت خون شهیدانیم و تا آخرین قطره خون و آخرین نفس از دستاوردهای انقلاب اسلامی و میراث گرانبهای نهضت امام خمینی(ره) حراست و حفاظت خواهیم کرد.

  • کهگیلویه و بویراحمد

مردم فهیم و دلیر کهگیلویه و بویراحمد در یوم الله 22 بهمن بار دیگر آمدند تا با لبیک به آرمانهای انقلاب،حماسه ای با شکوه از حضور خلق کنند.

حضور تعداد زیادی از جانبازان دفاع مقدس برروی ویلچر،جوانانی با لباس های مزین به پرچم مقدس جمهوری اسلامی ، دلیرمردان و شیرزنانی با لباسهای محلی در زیر بارش باران جلوه هایی زیبا به راهپیمایی بخشیده است.

  • گلستان

گلستانی ها امروز در 45 منطقه در گلستان ندای عزت خواهی ایران اسلامی سر دادند.

زنان با کودکان درآغوش،کهنسالانی عصا بدست،جانبازان، هنرمندان، ورزشکاران، دانش آموزان، دانشجویان، استادان دانشگاه ، کارگران،کشاورزان و همه و همه از همه اقوام آمده اند تا سمفونی وحدت را با عشق به میهن اسلامی بنوازند.

  • گیلان

مردم دیار گیل و دیلم در 53 شهر گیلان به خیابان ها آمدند تا با حضور پرشورشان حماسه ماندگار دیگری را خلق کنند.

مردم دیار میرزاکوچک از آستارا در غرب تا چابکسر در شرق از کرانه های خزر در بندرانزلی تا شهر شکوفه های زیتون در جنوب گیلان امروز آمدند تا باردیگر به جهانیان ثابت کنند تا پای جان پشت انقلاب و رهبرشان هستند. سخنران راهیپمایی 22 بهمن در رشت محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت است.

  • لرستان

مردم انقلابی و همیشه در صحنه لرستان با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن ، اتحاد و آمادگی خود رابرای پشتیبانی و دفاع از اقتدار و کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی به نمایش گذاشتند.

برغم بارش باران راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در سایر شهرها و شهرستانهای استان در حال برگزاری است.راهپیمایان درخرم آباد پس ازطی مسیرهای تعیین شده در میدان 22 بهمن تجمع می کنند.

  • مرکزی

راهپیمایان در اراک با گذشتن از پل خیبر ، خیابان های محسنی و خیابان شهید ادبجو در مصلای بیت المقدس این شهر گرد هم می آیند. راهپیمایی 22 بهمن در 157 شهرستان ، شهر و روستای استان در حال برگزاری است.

  • هرمزگان

راهپیمایی 22 بهمن با حضور پرنشاط هرمزگانی ها در کرانه های زیبای خلیج همیشه فارس آغاز شد. اکنون مناطق مختلف هرمزگان ازجاسک تا ابوموسی ، حاجی آباد تا قشم و بندر لنگه تا بندرعباس لبریز از شمیم حضور مردمانی از سرزمین نخل وآفتاب است که آمده اند تا بار دیگر همدلی و همبستگی خور را حفظ آرمانهای والای انقلاب نشان دهند.

  • یزد

مردم دارالعباده یزد در حالیکه روحانیت، مسئولان نهادها و ارگانها و نیروهای نظامی و انتظامی، احزاب و گروهها را پیش روی خود داشتند مسیرهای راهپیمایی را تا میدان امیرچخماق طی کرده و با شعارهایی ضمن بیعت دوباره با مقام عظمای ولایت پایداری و استواری خود را بر سرمواضع انقلاب اعلام میدارند.

مردم شعارهای "مرگ بر امریکا، مرگ بر اسراییل، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست" سردادند و با بانگ رسای الله اکبر یاد و خاطره ایام انقلاب را تداعی می‌کنند.

کد خبر 286915

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha