همشهری آنلاین: جلیل سامان از کار کردن با مسعود ردایی به عنوان تهیه‌کننده مجموعه شهید چمران انصراف داد و باید تهیه‌کننده جدیدی برای این اثر انتخاب شود.

مصطفی چمران

به گزارش مهر؛ مجموعه تلویزیونی «چمران» پیش از این همزمان با نگارش، پیش‌تولید صفر خود را پشت سر می‌گذاشت و حتی بنا بود از نابازیگرانی که شباهتی به چهره شهید مصطفی چمران دارند، تست گرفته شود.

«چمران» پیش تولید صفر خود را از مهر ماه آغاز کرد و عوامل برای یافتن لوکیشن علاوه بر تهران به کردستان رفتند و کشور لهستان نیز محل احتمالی تصویربرداری بخش‌های مربوط به خارج از کشور این مجموعه اعلام شد. جلیل سامان کارگردان این سریال همچنین سفری به لبنان داشت و با فرزند امام موسی صدر درباره تاثیر چمران بر کشور لبنان به گفتگو نشست.

پیش از این در تیر ماه ۹۳ نیز رییس مرکز سیمافیلم، مدیر کل اطلاعات و برنامه ریزی سیما و تهیه‌کننده و کارگردان سریال شهید چمران همزمان با سالروز شهادت این شهید با سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح دیدار و گفتگو کردند. برگزاری جلسات منظم با مهدی چمران نیز از جمله فعالیت‌های تحقيقي سامان بوده است.

و اما از دیگر خبرهای مربوط به این پروژه این است که جلیل سامان فیلمنامه‌نویس و کارگردان اوايل هفته آينده خلاصه داستان فیلمنامه خود را به تلويزيون تحویل خواهد داد.

جلیل سامان ساخت سریال‌های موفقی چون «ارمغان تاریکی» و «پروانه» را در کارنامه خود دارد و فیلم سینمایی «وقت بودن» ساخته وی، با گذشت چند سال از ساخت، هنوز امکان اکران پیدا نکرده است.

مسعود ردایی نیز اولین سریال خود را در سال ۹۱ با عنوان «تهران پلاک۱» تهیه کرد و سال ۹۲ نیز مجموعه تلویزیونی «اولین انتخاب» به تهیه‌کنندگی وی از تلویزیون پخش شد.

کد خبر 288373

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha