۲ مرد مسلح در جریان سرقت از طلافروشی در هشتگرد فروشنده را به ضرب گلوله مجروح کردند و بعد از سرقت جواهرات از آنجا گریختند.

جوان طلا فروش در بیمارستان

اين حادثه ساعت 19:30چهارشنبه شب در طلافروشي در شهرك هيو در هشتگرد كرج رخ داد و درحالي‌كه فرشاد، فروشنده 21ساله طلافروشي تنها بود مردي به بهانه خريد جواهرات وارد آنجا شد. او بعد از ورود نقابي به چهره‌اش زد و بي‌مقدمه سلاح شكاري كه زير لباسش مخفي كرده بود را بيرون كشيد و گلوله‌اي شليك كرد.

گلوله به پاي چپ فروشنده جوان برخورد كرد اما او در همان حال پايش را روي كليد آژير گذاشت. درحالي‌كه صداي آژير خيابان را پر كرده بود مرد مسلح دومين گلوله را به پاي راست فروشنده شليك كرد و در شرايطي كه به‌دليل به صدا در آمدن آژير دستپاچه شده بود فقط توانست مقداري از جواهراتي كه در دسترس بود را با خود ببرد. او همراه مرد مسلح ديگري كه جلوي مغازه ايستاده بود و رهگذران را تهديد مي‌كرد با پاي پياده به انتهاي كوچه‌اي در آن نزديكي فرار كردند و در ادامه از طريق باغي كه آنجا بود خود را به‌خودروي پرايدشان رساندند و توانستند از آنجا بگريزند.

دقايقي از اين حادثه مي‌گذشت كه مأموران پاسگاه شهرك هيو خود را به طلافروشي رساندند و تحقيقات در اين‌باره آغاز شد. از سويي فروشنده جوان كه به‌شدت دچار خونريزي شده بود نيز به بيمارستان منتقل شد. فرهاد، صاحب طلافروشي در اين‌باره به همشهري گفت: زمان وقوع حادثه من براي انجام كاري به خانه‌مان كه در مجاورت طلافروشي است رفته بودم و پسرم تنها بود.

من ناگهان صداي شليك گلوله و آژير خطر را شنيدم و خواستم از خانه بيرون بيايم اما مرد مسلحي جلوي در ايستاده بود و من را تهديد كرد و گفت بيرون نيا. من هم فورا گوشي تلفن را برداشتم و اين ماجرا را به پليس خبر دادم. چند لحظه بعد وقتي سارقان از آنجا فرار كرده بودند سراغ پسرم رفتم و او را غرق در خون ديدم. سارقان فقط توانسته بودند حدود 700گرم طلا كه در پيشخوان بود را با خود ببرند.وي درباره وضعيت جسماني پسرش نيز گفت: خدا را شكر كه خطر رفع شده است اما چون سلاح سارقان شكاري بود در هر كدام از پاهاي پسرم 40، 50ساچمه وارد شده و 3شريان پايش قطع شده است. با اين حال تلاش پزشكان براي مداواي او ادامه دارد.

کد خبر 288415

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha