همشهری آنلاین: فولاد هفت الماس قزوین در هفته چهارم اولین پیروزی خود را مقابل پالایش نفت آبادان به دست آورد و پتروشیمی بندرامام نیز در مصاف با دانشگاه آزاد متحمل اولین شکست این فصل خود شد.

Basketball

به گزارش روابط عمومي فدراسيون بسكتبال،‌ مهرام تهران در ماهشهر مقابل تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر قرار گرفت. در این دیدار مهرام در کوارتر اول و دوم بازی با نتایج 11 بر 21 و 16 بر 24 تیم برتر میدان بود و درپایان کوارتر سوم هم با نتیجه 25 بر 18 به برتری رسید. بازیکنان صنایع ماهشهر در حالی که در مجموع سه کوارتر 45 بر 70 از حریف خود عقب بودند، با کسب 32 امتیاز در مقابل 21 امتیاز مهرام در نهایت با نتیجه 91 بر 77 مقابل میهمان خود تن به شکست دادند.

دیدار تیم‌های دانشگاه آزاد و پتروشیمی بندر امام با هیجان و حساسیت خاص در جریان بود. با سوت شروع بازی ابتدا این تیم پتروشمی بندر امام بود که 7 امتیاز پیاپی به دست آورد و در مقابل نیز بازیکنان دانشگاه آزاد با سه پرتاب سه امتیازی نتیجه را 9 بر 7 به سود خود تغییر دادند. بازیکنان پتروشمی در ادامه با کسب 5 امتیاز بار دیگر 12 بر 9 پیش افتادند. این برتری دوام چندانی نداشت و بازیکنان دانشگاه روی ضد حملات موفق شدند جریان بازی را به سود خود تغییر دهند و در کوارتر اول بازی 21 بر 16 تیم برتر میدان باشند. پرتاب‌های سه امتیازی حامد حسین‌زاده در کوارتر دوم اختلاف بازی را رفته رفته بیشتر کرد و در نهایت پیروزی 37 بر 25 دانشگاه آزاد را در نیمه نخست به دنبال داشت. اختلاف به وجود آمده باعث شد تا بازیکنان پتروشیمی برای جبران نتیجه شدت حملات خود را بیشتر کنند، اما بیشتر پرتاب‌های آنها با دفاع خوب بازیکنان دانشگاه و همچنین بدشانسی امتیازی در بر نداشت، اما در مقابل بازیکنان با روحیه دانشگاه به خوبی بازی را در شرایط حساس مدیریت کردند و در نهایت نیز با نتیجه قاطعانه 70 بر 54 شکست سنگینی به میهمان خود تحمیل نمودند.

تیم فولاد هفت الماس قزوین در آبادان میهمان تیم پالایش نفت بود. بازیکنان فولاد که در دو بازی خود ناموفق بودند، در این دیدار شایستگی‌های خود را به خوبی به نمایش گذاشتند. نیمه اول این دیدار با برتری 36 بر 29 تیم میزبان خاتمه پیدا کرد. در کوارتر سوم بازیکنان هفت الماس با کسب 20 امتیاز در مقابل 11 امتياز تیم نفت آبادان 49 بر 47 در کوارتر سوم نتیجه بازی را به سود خود تغییر دادند. در کوارتر چهارم هر دو تیم در یک بازی سخت و نفس‌گیر برای کسب هر دو امتیاز این دیدار تلاش کردند، اما در نهایت این بازیکنان تیم فولاد هفت الماس قروین بودند که موفق شدند 73 بر 70 اولین پیروزی این فصل خود را کسب نمایند و دست پر به خانه بازگردند.

تیم شهرداری گرگان در خانه پذیرای ثامن مشهد بود. در این دیدار تیم شهرداری گرگان با وجود برتری در کوارتر دوم، نیمه اول را با نتیجه 32 بر 35 به میهمان خود واگذار کرد. نیمه دوم با شروع طوفانی بازیکنان شهرداری گرگان همراه بود. تیم میزبان در کوارتر سوم نه تنها امتیازات از دست رفته را جبران کرد، بلکه با نتیجه 55 بر 46 نیز از حریف خود پیش افتاد. در کوارتر پایانی هر دو تیم در کسب امتیاز مساوی هم پیش رفتند و در کل ثامن مشهد 23 بر 22 پیش بود، اما این برتری ثامنی‌ها نتوانست تغییری در نتیجه کلی بازی ایجاد کند و در نهایت این تیم شهرداری گرگان بود که موفق شد 77 بر 69 مقابل تیم ثامن مشهد به برتری برسد.

 

کد خبر 288454

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha