همشهری آنلاین: سهیل واحدی، ملی‌پوش اسنوکر ایران موفق شد نخستین مدال طلای رقابت‌های قهرمانی ورزش‌های بیلیاردی غرب آسیا را به دست آورد.

Soheyl Vahedi

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس، فینال مسابقات اسنوکر 15 توپ انفرادی با حضور سهیل واحدی و عمر الکجا از کشور سوریه بعد از ظهر روز جمعه 8 اسفند ماه برگزار شد و سهیل واحدی با پيروزي 5 بر 4 موفق شد نخستین طلای تیم ملی بیلیارد ایران را به دست آورد. پیش از این محمدعلی پردل موفق به کسب یک مدال نقره در رشته ناین بال انفرادی و یک مدال برنز در رشته ایت بال انفرادی شده بود.

احسان حیدری‌نژاد و امیر سرخوش، ملی‌پوشان کشورمان در رشته اسنوکر 15 توپ تیمی با شکست تیم سوریه به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

محمدعلی پردل و مهدی راسخی در رشته ناین بال تیمی موفق شدند با پیروزی در مقابل تیم ملی عراق به مرحله نیمه نهایی صعود کنند.

نتایج مسابقات تیمی رشته‌های ناین بال و اسنوکر 15 توپ به شرح ذیل است:

تیم ایران (امیر سرخوش- احسان حیدری‌نژاد) 3- تیم کویت 0 (اسنوکر 15 توپ تیمی)

تیم ایران (محمدعلی پردل- مهدی راسخی) 9- تیم یمن 2 (ناین بال تیمی)

تیم ایران (محمدعلی پردل- مهدی راسخی) 8- تیم کویت 9 (ناین بال تیمی)

تیم ایران (امیر سرخوش- احسان حیدری‌نژاد) 3- تیم سوریه 0 (اسنوکر 15 توپ تیمی)

تیم ایران (محمدعلی پردل- مهدی راسخی) 9- تیم عربستان 1 (ناین بال تیمی)

تیم ایران (محمدعلی پردل- مهدی راسخی) 9- تیم عراق 6 (ناین بال تیمی)

لازم به ذکر است پنجمین دوره رقابت‌های قهرمانی ورزش‌های بیلیاردی غرب آسیا ازدوم اسفند ماه آغاز شده است و روز شنبه 9 اسفند با برگزاری فینال رشته اسنوکر شش توپ با حضور سهیل واحدی، رشته تیمی ناین بال در مرحله نیمه نهایی با حضور مهدی راسخی و محمدعلی پردل و رشته اسنوکر 15 توپ تیمی در مرحله نیمه نهایی با حضور امیر سرخوش و احسان حیدری‌نژاد پیگیری خواهد شد.

 

کد خبر 288459

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha