همشهری آنلاین: دور برگشت مرحله نهایی نهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر کبدی باشگاه‌های کشور، انتخابی تیم ملی، گرامیداشت دهه مبارک فجر با قهرمانی تیم دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان به پایان رسید.

Kabadi

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کبدی، دور برگشت مرحله نهایی نهمین دوره لیگ برتر کبدی با حضور چهار تیم مطرح و مدعی شهرداری چهار باغ البرز٬ هیئت کبدی گرگان٬ دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان و گلستان در سالن ۲۵۰۰ نفري مجموعه ورزشی انقلاب شهر کرج طی مدت سه روز برگزار شد که در نهایت دو تیم هیئت کبدی گرگان و دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان با کسب نتایج لازم، برای کسب عنوان قهرمانی شرایط مناسب‌تری داشتند.

در حالی که تیم هیئت کبدی گرگان پنج بازی قبلی خود را با برد پشت سر گذاشته بود، در بازی آخر خود مقابل تیم دانشگاه آزاد قرار گرفت که از پنج بازی خود در این مرحله چهار برد کسب کرده بود كه تیم هیئت کبدی گرگان تا لحظات پایانی مسابقه از حریفش پیش بود، اما در نهایت شاگردان ‌سعید مقدم بقاء در تیم دانشگاه با تلاش فوق‌العاده موفق شدند بازی را با حساب ۲۳ بر ۲۰ به نفع خود به پایان برسانند تا کبدی‌کاران دانشگاه آزاد جام قهرمانی را در کرج بالای سر ببرند.

تیم‌های شهرداری چهار باغ البرز و گلستان هم پس از تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان و هیئت کبدی گرگان عنوان سوم مشترک را به دست آوردند.

کاپ اخلاق این دوره از رقابت‌ها هم به تیم شهرداری چهارباغ البرز تعلق گرفت.

کد خبر 288461

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha