بیش از ۵ هزار شهروند در هفتمین مرحله از کاروان راهیان نور شهرداری تهران با برنامه‌ریزی باغ موزه دفاع‌مقدس به مناطق عملیاتی میانی، غرب و جنوب اعزام شده‌اند.

rahian

مديرعامل باغ موزه دفاع‌مقدس در اين خصوص افزود: به ابتكار شهرداري تهران امسال هفتمين كاروان راهيان نور با برنامه‌ريزي باغ‌موزه دفاع‌مقدس به مناطق عملياتي جنوب عزيمت مي‌كنند.

وي عنوان كرد: شهردار تهران اعتقاد دارد كه به همراه تأمين زيرساخت‌هاي عمراني و رفع نيازمندي‌هاي مردم بايد در ماموريت‌هاي مختلف شهر تهران نيز فعاليت و سرمايه‌گذاري انجام شود و در عين حال مسائل تربيتي و مسائل اخلاقي جامعه هم بايد مورد توجه قرار بگيرد.

وي درخصوص اعزام كاروان‌هاي راهيان‌نور شهرداري تهران عنوان كرد: ما در طول سال 2نوبت كاروان مردمي به مناطق عملياتي مياني، غرب و جنوب كشور اعزام مي‌كنيم و اصرار داريم كه در اين كاروان‌ها مردم شركت كنند.

به همين دليل ثبت‌نام در مناطق شهرداري انجام مي‌شود. وي گفت: معتقديم براي بسياري از آحاد مردم از طريق سازمان‌هاي دولتي برنامه‌ريزي‌هايي براي سفر به اين مناطق درنظر گرفته شده ولي اعزام كاروان‌هاي شهرداري تهران عمدتا مردمي را در بر مي‌گيرد كه براي نخستين‌بار اعزام شوند.

کد خبر 288562

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha