همشهری آنلاین: نخستین جشنواره رسانه‌های شهری تهران با برگزاری آیین اختتامیه و معرفی و تجلیل از برترین‌ها به کار خود پایان داد.

به گزارش ایرنا، رییس مرکز ارتباطات راهبردی و امور بین الملل شهرداری تهران در آیین اختتامیه این جشنواره که شب گذشته در مجتمع رسانه ای شهرداری در بوستان گفتگو برگزار شد، گفت: یک هزار و 500 خبر از فعالیت های شهرداری تهران بصورت هفتگی تولید و منتشر می شود به نحوی که رسانه ها 300 فرآیند کاری شهرداری تهران را به خوبی رصد کرده و پوشش خبری می دهند.

شهرام گیل آبادی ضمن قدردانی از فعالیت رسانه ها به ویژه خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) و فارس، افزود: همراهی و همکاری خبرگزاری ها و مطبوعات با شهرداری تهران به گونه ای است که درحال حاضر نشست های تخصصی شهر، شهروند و رسانه در موضوعات مختلف در سطح شهر تهران برگزار می شود و این نشست ها امروز به یک فضای مرجع رسانه ای تبدیل شده است.

وی در خصوص نخستین جشنواره رسانه های شهری نیز گفت: فراخوان این جشنواره مهرماه امسال منتشر و پنج هزار و 670 اثر در قالب خبر، گزارش، یادداشت، عکس، مستند، کاریکاتور و تولیدات رادیویی و تلویزیونی به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که با نظر هیات داوران دو هزار و 320 اثر از مجموع آثار ارسالی به بخش داوری جشنواره راه یافتند.

وی با اشاره به اینکه جشنواره رسانه های شهری در 18 محور برگزار شد، ادامه داد: 42 استاد برجسته حوزه رسانه و خبر فرآیند داوری این جشنواره را بر عهده داشتند.

دبیر نخستین جشنواره رسانه های شهری با اشاره به اینکه فعالان رسانه ای 17 استان و 42 شهر کشور در این جشنواره شرکت کردند، خاطرنشان کرد: گردشگری، آلودگی هوا، خط سفید، حمل و نقل عمومی و سبک زندگی بیشترین آثار ارسالی در جشنواره را به خود اختصاص داد.

در مراسم اختتامیه جشنواره از 16 اثر برتر در بخش مطبوعات، 10 اثر برتر در بخش خبرگزاری ها، هشت اثر برتر در بخش تولیدات تلویزیونی، 9 اثر برتر در حوزه رادیو، چهار اثر برتر در بخش عکس، هفت اثر برتر در بخش کاریکاتور و دو اثر برتر در بخش مدیریت جهادی با اهدا لوح و هدایایی تجلیل شد.

  • برگزیدگان جشنواره رسانه های شهری انتخاب و از آنها تقدیر شد

اسامی برگزیدگان جشنواره رسانه های شهری در بخش مطبوعات مریم شیخی از روزنامه مردم سالاری شایسته تقدیر، سارا میر سلطانی از روزنامه تعادل شایسته تقدیر، شیده لالمی در بخش گزارش از روزنامه شهروند برتر همراه با تندیس و الهام مهدی زاده از روزنامه شهرآرا برگزیده شدند.

همچنین علی البرزی در بخش گفت و گو از روزنامه وطن امروز برتر همراه با تندیس، بهشاد بهرامی در بخش گفت و گو از روزنامه دنیای اقتصاد، ناصر پور رضا در بخش مقاله از مجله رسانه های نوین برگزیده،مژگان رضایی در بخش مقاله شایسته تقدیر، الهام نفیسی فر در بخش مقاله شایسته تقدیر شدند.

آفاق ملکی در بخش سر مقاله از هفته نامه تهران شهر برگزیده، کامران بارنجی سر مقاله از همشهری شایسته تقدیر، بیژن سورانی در بخش یادداشت از روزنامه جوان شایسته تقدیر، فرشید اسحاقی در بخش یادداشت از روزنامه قانون شایسته تقدیر و حمید رضا خالدی در بخش یادداشت از روزنامه اعتماد شایسته تقدیر شدند.

همچنین جواد حیدریان در بخش خبر از روزنامه ابتکار شایسته تقدیر، سامان چیت ساز در بخش گفت و گو از روزنامه جمهوری اسلامی شایسته تقدیر شدند.

  • اسامی برگزیدگان جشنواره رسانه های شهری در بخش رادیو

صادق داوری فر از برنامه مستند رادیو برتر همراه با تندیس، مهدی اسماعیلی از برنامه مجله ای رادیو تهران شایسته تقدیر، سحر حیدریان از برنامه شکوفه ها رادیو آبادان شایسته تقدیر، عاطفه بنایی از برنامه مجله ای رادیو ایران شایسته تقدیر، علیرضا محمدی در بخش گزارش خبری رادیو تهران برتر همراه با تندیس، عباس سنجری در بخش گزارش خبری رادیو ایران شایسته تقدیر، قمر زنجانی دربخش گزارش خبری رادیو-خبر رادیو شایسته تقدیر، آراز صالحی آنونس ازباشگاه رادیویی جوان شایسته تقدیر، امیر عضد آنونس از باشگاه رادیویی جوان شایسته تقدیر شدند.

  • اسامی برگزیدگان جشنواره رسانه های شهری در بخش عکس ، کاریکاتور و اینفوگرافی

سینا شیری در بخش عکس از خبرگزاری مهر برگزیده، سارا رجایی در بخش عکس از خبرگزاری فارس شایسته تقدیر، وحید شیخی از آژانس عکس تهران شایسته تقدیر، رسول صفی زاده از معاونت عمران شهرداری شایسته تقدیر، محمد رضا اکبری کاریکاتور شایسته تقدیر، داوود کاظمی در بخش کاریکاتور شایسته تقدیر، فضل الله تاری در بخش کاریکاتور شایسته تقدیر، محمد علی حلیمی در بخش اینفوگرافی شهری شایسته تقدیر شدند.

  • اسامی برگزیدگان جشنواره رسانه های شهری در بخش پیشبرد اهداف و برنامه های مدیریت جهادی

اصغر پور محمدی نشان ویژه برج میلاد، محمد حسین عسکری نشان ویژه برج میلاد را دریافت کردند.

  •  اسامی برگزیدگان جشنواره رسانه های شهری در بخش رسانه برتر

جمشیدی لاریجانی مدیر مسئول روزنامه آسیا رسانه برتر، محمد خدادی مدیر عامل خبرگزاری ایرنا رسانه برتر، سید نظام موسوی مدیر عامل خبرگزاری فارس رسانه برتر، سعید معدن کن مدیر رادیو تهران رسانه برتر، محمد احسانی مدیر شبکه یک سیما رسانه برتر،محمد شجاعیان مدیر خبرگزاری نسیم رسانه برتر شناخته شدند.

  • اسامی برگزیدگان جشنواره رسانه های شهری

در بخش فعالان حوزه شهری در بخش پیشبرد اهداف و برنامه های مدیریت جهادی وحید جلیلوندلوح تقدیر، مهران دوستی لوح تقدیر، مژده لواسانی لوح تقدیر، افسانه قانع لوح تقدیر، ندا سپانلو لوح تقدیر دریافت کردند.

  • اسامی برگزیدگان جشنواره رسانه های شهری در بخش طنز

محمد حسین روان بخش در بخش طنزشایسته تقدیر،رضا ساکی دربخش طنزشایسته تقدیر و احسان رأفتی دربخش طنز شایسته تقدیر شدند.

  • اسامی برگزیدگان جشنواره رسانه های شهری در بخش تلویزیون

روح الله فخرو مستند از صدا و سیما مرکز سمنان شایسته تقدیر، حامد جواد زاده دربخش مستند شبکه یک سیما شایسته تقدیر، داوود فتحعلی زاده در بخش گزارش خبری از واحد مرکزی خبر برگزیده،مریم جعفری دربخش گزارش خبری از باشگاه خبرنگاران جوان شایسته تقدیر، فاطمه هنرور دربخش گزارش خبری ازباشگاه خبرنگاران جوان شایسته تقدیر، مصطفی صالحی نژاد دربخش گزارش خبری از باشگاه خبرنگاران جوان شایسته تقدیر،محمد علی محراب بیگی در بخش نماهنگ و تیزر شایسته تقدیر، مجتبی رضایی در بخش نماهنگ و تیزر شایسته تقدیر شدند.

  • * اسامی برگزیدگان جشنواره رسانه های شهری در بخش خبرگزاری ها و سایت های تحلیلی

فاطمه اصلان زاده در بخش خبر از خبرگزاری ایرنابرتر همراه با تندیس، زهرا میرزاخانی دربخش خبر از خبرگزاری آنا شایسته تقدیر،سیما باقرپور دربخش خبر از خبرگزاری ایسنا شایسته تقدیر،فهیمه سادات طباطبایی دربخش گزارش از جام جم  برتر همراه با تندیس،مریم باجلان دربخش گزارش از خبرگزاری تسنیم شایسته تقدیر، کبری اجدادی در بخش گزارش از خبرگزاری رشت شایسته تقدیر شدند.

همچنین مریم گلباز دربخش گفت و گو از خبرگزاری فارس برتر همراه با تندیس، میثاق اختر در بخش گفت و گو از خبرگزاری ایسنا شایسته تقدیر،مژگان انصاری در بخش گفت و گو از خبرگزاری ایسنا شایسته تقدیر،فرینوش البرززاد دربخش یادداشت از در بند البرز شایسته تقدیر شدند.

کد خبر 288620

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha