همشهری آنلاین: اولین المپیاد ورزشی کارگران کشور به میزبانی استان مازندران در بخش آقایان با قهرمانی تیم خراسان رضوی به پایان رسید.

Athletics

به گزارش سايت فدراسيون دو و ميداني به نقل از روح‌الله محمدی، دبیر انجمن دو و میدانی فدراسیون کارگری و مربی تیم ملی دوهای استقامت و نمیه استقامت کشور، این مسابقات با حضور 150 ورزشکار در قالب 27 تیم از کل کشور و در 7 ماده، در دو نوبت صبح و عصر روز جمعه (هشتم اسفند ماه) در ورزشگاه "حیدر کلا" دراستان مازندارن برگزار شد.

در این رقابت‌ها دوندگان دوهای استقامت و نیمه استقامت در دو گروه آزاد و کارگر رکورردهای قابل توجهی را کسب نمودند.

در این مسابقات به دوندگان تیم ملی اجازه شرکت در مسابقات داده نشد و این دوندگان در قالب تیم آزاد در مسابقه شرکت کردند.

در پایان در ماده دوی سه هزار متر حسین کیهانی با حد نصاب 8:19:54، محمدرضا ابوترابی با 8:20:13 و محمد خزایی با 8:26:25 به عناوین برتر دست یافتند.

در دوی 1500 متر نیز حسین کیهانی با حد نصاب 3:50:14، علی فهیمی 3:50:90 و محمدرضا ابوترابی با 3:54:21 به ترتیب در جایگاه‌های اول تا سوم ایستادند.

در مجموع در بخش کارگری این مسابقات در ماده 60 متر سرعت، بهروز سیستانی از خراسان رضوی، محمدرضا رحیمی از لرستان و محمدرضا فرهاد از قزوین اول تا سوم شدند.


در 60 متر مانع، سیاوش سپهوند از لرستان، محمد احمدی از سمنان و میثم صادق از قم عناوین اول تا سوم را کسب کردند.


در 400 متر، سجاد زارع از لرستان، علی قاسمی از بوشهر و محمد عفوی از خوزستان سکوهای اول تا سوم را از آن خود کردند.


در 1500 متر، رضا آریانیک از خراسان رضوی، مصطفی ابراهیمی از خراسان رضوی و رحیم دیبايی از آذربایجان شرقی اول تا سوم شدند.


در ماده سه هزار متر، رضا آرییانیک از خراسان رضوی، احمد جهانی از خراسان شمالی، رحیم دیبایی آذربایجان شرقی به ترتیب به عنوان‌های نخست تا سوم رسیدند.


در پرتاب وزنه، علیرضا مهرصفوتی از تهران قهرمان شد، حجت ناصر از مرکزی نایب قهرمان شد و سعید تجدد از اصفهان در جایگاه سوم قرار گرفت.


در پرش طول، بهروز سیستانی از خراسان رضوی، رضا باشاد از هرمزگان و صادق پاکدامن از بوشهر عناوین اول تا سوم را کسب کردند.


در بخش تیمی خراسان رضوی با چهار طلا و یک نقره، لرستان با دو طلا و یک نقره و تهران با یک طلا به ترتیب اول تا سوم شدند و تیم‌های سمنان، هرمزگان، خراسان شمالی، مرکزی هر کدام با یک نقره و آذربایجان شرقی با دو برنز به ترتیب در جایگاه‌های چهارم تا هفتم قرار گرفتند.

 

کد خبر 288684

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha