دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیر کل روابط عمومی سازمان صداوسیما به نمایندگی از رییس رسانه ملی با محمد علی کشاورز - هنرمند پیش‌کسوت عرصه بازیگری - عیادت کرد.

محمدعلی کشاورز

به گزارش ايسنا؛ دکتر نعمتی در این دیدار در گفت‌وگویی صمیمی جویای احوال محمد علی کشاورز شد و با ابلاغ سلام دکتر محمد سرافراز، برای سلامتی‌اش دعا کرد.

کشاورز نیز با قدردانی از حسن توجه مسؤولان رسانه ملی، از صداوسیما خواست برای آشنایی مردم دنیا با فرهنگ مردم ایران تلاش کند.

وی تأکید کرد: ما با فرهنگی چند هزارساله و دینی به بزرگی اسلام، باید بکوشیم مردم دنیا را با مشاهیر و افتخاراتمان آشنا کنیم.

بازیگر سریال «پدر سالار» از کارهایش برای عرصه‌ی هنر سخن گفت و با یادآوری روزها و شب‌هایی که سخت کار می‌کرد، افزود: با اینکه بازنشسته هستم، بیست سال است که با عشق و علاقه به صداوسیما می‌آیم و کار می‌کنم.

خالق نقش‌های ماندگار در تلویزیون و سینما به هنرمندان جوان توصیه کرد به نقاط مختلف ایران سفر کنند و با فرهنگ جای جای این سرزمین آشنا شوند تا بتوانند نقش همان مردم را با همان فرهنگ بازی کنند.

محمد علی کشاورز از علاقه ایرانیان به هنر نمایش و موسیقی و اهمیت کار در این دو عرصه سخن گفت و از فعالان این عرصه‌ها خواست تا بیشتر در این زمینه کار کنند.

وی سپس به نقش صداوسیما در زندگی روزمره مردم اشاره کرد و گفت، امروز مردم با تلویزیون و رادیو زندگی می‌کنند، روضه‌هایشان را از صدا و سیما گوش می‌کنند و مناسبت‌های شادشان را پای همین برنامه‌ها می‌گذرانند. ما باید برنامه‌های شاد و مناسبی برای مردم بسازیم تا آن‌ها بتوانند شاداب‌تر و سرزنده‌تر برای این کشور کار کنند.

این هنرمند پیشکسوت از جوانان خواست برای اعتلای ادبیات کشورمان بکوشند و فقط به آشنایی با چند غزل از حافظ و سعدی یسنده نکرده بلکه با تحقیق و پژوهش بیشتر در این زمینه این ادبیات کهن را به مردم سراسر دنیا معرفی کنند.

وی در پایان ضمن آرزوی سلامتی برای مردم و اهالی فرهنگ و هنر از توجه رییس رسانه ملی و همکارانش به سلامتی او تشکر کرد.

 

کد خبر 288757

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha