دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۵
۰ نفر

مرد شیک پوش که به بهانه سرمایه‌گذاری در زمینه وارد کردن گوشی‌های اپل دست به کلاهبرداری یک میلیاردی از بستگانش زده بود در مخفیگاهش دستگیر شد.

متهم

9دي‌ماه سال‌جاري مردي به كلانتري 127نارمك رفت و به مأموران گفت:علي يكي از بستگانم است كه چند وقت پيش مدعي شد دوستان خوبي در گمرك پيدا كرده و مي‌تواند كالاهاي وارداتي را بدون پرداخت عوارض گمركي ترخيص كند. او به بهانه مشاركت درخصوص سرمايه‌گذاري براي وارد‌كردن گوشي‌هاي اپل از من 110ميليون تومان پول گرفت و قرار شد اصل پول و سود حاصل از سرمايه‌گذاري را به من پرداخت كند اما زير قولش زد و بعد از مدتي فراري شد.

آنجا بود كه متوجه شدم علي از اعضاي ديگر فاميل نيز به همين شيوه كلاهبرداري كرده است. مالباخته ديگري كه 260ميليون تومان در اختيار علي قرار داده بود مدعي شد كه وقتي ديده وي در مدت كوتاهي يك خودروي شاسي بلند خارجي و يك خانه ويلايي خريده وسوسه‌شده و فريب او را خورده است. با اعلام اين شكايت‌ها، كارآگاهان تحقيقات خود را شروع كردند تا اينكه مرد شياد را در مخفيگاهش به دام انداختند. سرهنگ سعدالله گزافي، رئيس پايگاه چهارم پليس آگاهي تهران بزرگ، با اشاره به برآورد يك‌ميليارد توماني درخصوص اين پرونده گفت: متهم با قرار ميلياردي براي انجام تحقيقات در اختيار مأموران پايگاه چهارم پليس آگاهي تهران قرار گرفته است.

کد خبر 288767

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha