جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۲:۰۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: انتظار سرمایه گذاران و کارگزاران بازار ارز و سرمایه برای مشخص شدن سیاست‌های تازه بانک مرکزی اروپا باعث شد ارزش یورو در برابر دلار کاهش یابد.

به گزارش خبرگزاری رویترز از لندن، هر یورو در بازار بین‌المللی مبادلات ارزی امروز لندن، در مقابل یک دلار و 10 سنت و 46 واحد پایه یک سنت خرید و فروش شدکه نسبت به پایان معاملات روز گذشته این بازار، نسبت برابری کمتری نشان می‌دهد.

ارزش برابری این دو ارز در پایان معالات روز گذشته به نسبت یک یورو به یک دلار و 10 سنت و 80 واحد پایه یک سنت بود. از یازده و نیم سال پیش تاکنون سابقه نداشته است که ارزش یورو در برابر دلار تا این حد کاهش یافته باشد.

اما ارزش برابری واحد پول اروپا با ین نیز در بازار بین‌المللی مبادلات ارزی امروز لندن افزایش یافت، به گونه‌ای که ارزش برابری این جفت ارزی به نسبت یک یورو به 120 ین و 12 صدم یک ین بود.ارزش برابری این دو ارز در پایان معاملات روز گذشته به نسبت یک یورو به 119 ین و 70 صدم یک ین بود.

ارزش دلار آمریکا در مقابل ین ژاپن در بازار بین‌المللی مبادلات ارزی امروز لندن افزایش یافت، به ترتیبی که ارزش برابری این دو ارز در اواسط معاملات امروز به نسبت یک دلار به 120 ین و 12 صدم یک ین بود، حال آنکه ارزش برابری این زوج ارزی در پایان معاملات روز گذشته به نسبت یک دلار به 119 ین و 70 صدم یک ین بود.

کد خبر 289063

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha