همشهری آنلاین: رییس سازمان بسیج مستضعفان گفت: دشمنان نظام اسلامی با مشاهده صفوف به هم فشرده مردم بسیجی ایران بدانند، برای دفاع از آرمان های انقلاب و منافع ملی خود یک قدم عقب نشینی نخواهیم کرد.

محمدرضا نقدی

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار 'محمدرضا نقدی' روز جمعه در صبحگاه مشترک یگانهای بسیجی شرکت کننده در رزمایش بزرگ

'مدافعان ولایت' در منطقه عملیاتی بیدخت بیرجند افزود: مهمترین پیام رزمایش مدافعان ولایت که امروز به طور همزمان در شش استان برگزار می شود، دوستی با دوستان خدا و مسلمانان ستمدیده جهان و دفاع درمقابل دشمنان خدا و قدرت های استکباری است که کمر به نابودی مسلمانان بسته اند.

وی گفت: به مسلمان جهان بخصوص مردم مظلوم فلسطین و لبنان و عراق نیز می گوییم که ما درکنار آنان هستیم و هر آنچه در توان داریم برای احقاق حقشان به کار می گیریم.

نقدی با اشاره به مذاکرات پنج به اضافه یک اظهار داشت: حقوق ملت ایران قابل مذاکره نیست و ما تنها به برد فکر می کنیم که از نگاه ما نتیجه برد زمانی محقق می شود که تحریم ها بدون قید و شرط ، یکجا برداشته و حقوق هسته ای ملت ایران نیز به رسمیت شناخته شود.

وی همچنین به نقش بسیج در خنثی کردن توطئه های داخلی و خارجی از فردای پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: بسیج شجره طیبه و یادگار ماندگار بنیانگذار جمهوری اسلامی می باشد که همچنان گوش به فرمان ولی امر خود است.

نقدی از گروه های تکفیری تروریستی و داعش به عنوان ابزارهای جدید آمریکا یاد کرد و افزود: این در حالی است که امروز می بینیم آمریکایی ها در یمن سفارتخانه خود را بر کول گذاشته و خانه به دوش به دنبال جایی برای اتباع خود می گردند.

رزمایش مدافعان ولایت روز جمعه به طور همزمان در شش استان کرمان، هرمزگان، کهکیلویه وبویراحمد، مرکزی، خراسان رضوی و جنوبی برگزار شد.

کد خبر 289106

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha