جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۲
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: تیم فوتبال ملوان انزلی با پیروزی مقابل سپاهان اصفهان صاحب چهارمین برد متوالی خود شد.

فوتبال

به گزارش ایسنا، در ادامه هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال، ملوان بندر انزلی در خانه خود میزبان سپاهان اصفهان بود که با نتیجه یک بر صفر برابر حریف رده چهارمی خود به پیروزی رسید.

تک گل این دیدار را فرزاد حاتمی در دقیقه 16 برای ملوان بندر انزلی به ثمر رساند.

هم چنین محمد آبشک و فرزاد حاتمی از انزلی‌چی‌ها و هادی عقیلی از زردپوشان اصفهان نیز از سوی محسن ترکی با کارت زرد جریمه شدند.

سپاهان اصفهان که در رده چهارم جدول قرار دارد در صورت پیروزی رقبا شرایط سختی را برای باقی ماندن در کورس و رسیدن به قهرمانی خواهد داشت.

شاگردان فیروز کریمی نیز با این پیروزی روند خوب خود در هفته‌های اخیر را ادامه دادند و صاحب چهارمین برد متوالی شدند. ملوان با این سه امتیاز 24 امتیازی شد و در جایگاه 11 باقی ماند.

همچنین دو تیم صبا و راه آهن در قم به مصاف هم رفتند که این دیدار با تک گل جواد کاظمیان در دقیقه (41) به سود صبا به پایان رسید. راه‌آهن در دیدار نیاز مبرمی به برد داشت که خودش را از انتهای جدول جدا کند که در این راه نا‌موفق بود.

در این دیدار روزبه چشمی و ایوب کلانتری از صبا و بهادر عبدی از راه‌آهن کارت زرد دریافت کردند. صبا با این برد 29 امتیازی شد و در رتبه هشتم جدول باقی ماند. راه آهن هم با 19 امتیاز به انتهای جدول تکیه زد.

در این بازی برای صبا مهرداد طهماسبی، هادی شکوری، پیروز قربانی، حسین کوشکی، محمد امین آرام طبع، روزبه چشمی، فرشید باقری، ایوب کلانتری، جلال الدین علی محمدی، جواد کاظمیان و ابوالفضل ابراهیمی به رهبری مهدی تارتار به میدان رفتند.

ایگور ننزیچ، محسن ایران نژاد، ابراهیم کریمی، مهرداد محمدی، میلاد محمدی، رامین رضائیان، سیامک کوهنورد، بهادر عبدی، محمد ستاری (46 حسین پور)، امین منوچهری و عباس محمدرضایی با صلاحدید فرهاد کاظمی برای راه آهن به میدان رفتند.

کد خبر 289110

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha