همشهری آنلاین: همراه با تجمیع واحد خرمشهر و مرکز بین‌المللی خلیج فارس دانشگاه آزاد اسلامی، واحد بین‌المللی خلیج فارس در دانشگاه آزاد ایجاد شد.

به گزارش مهر، هفتمین جلسه هیات امنای استان خوزستان دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست دكتر حميد میرزاده برگزار شد و موضوع تجمیع واحد خرمشهر و مرکز بین‌المللی خلیج فارس و ايجاد واحد بین‌المللی خرمشهر (خلیج فارس) به تصویب اعضا رسید.

راه‌اندازی مراکز رشد و واحدهای فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان از دیگر مصوبات جلسه هیات امنای استان خوزستان دانشگاه آزاد اسلامي بود. همچنین بحث اصلاح ساختار واحدها و چابک‌سازی این نهاد علمی و کمک به کاهش هزینه‌های جاری از دیگر موضوعات مورد بحث در این جلسه بود.

طرح‌های اقتصادی دانش‌بنیان تولید قارچ خوراکی از واحد رامهرمز، کلینیک مشاوره و علوم رفتاری از واحد اندیمشک، مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره و آموزشگاه علمی آزاد از واحد آبادان از مصوبات هيات امناي استاني دانشگاه آزاد بود.

همچنين با توجه به مصوبه کنسرسیوم نفت در دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر راه‌اندازی دو مرکز تحقیقات نفت و گاز در واحدهای ماهشهر و امیدیه، اعضای هیات امنای دانشگاه آزاد خوزستان به راه‌اندازی این دو مرکز در واحدهای ماهشهر و امیدیه رأی مثبت دادند.

کد خبر 289112

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha