به‌دنبال شکایت‌های سریالی از زندانی فراری که با همدستی ۲ نفر از دوستانش دست به سرقت از طلافروشان و صرافان می‌زدند جزئیات تازه‌ای در پرونده آنها فاش شد.

متهمان

سردسته اين باند با پول‌هاي دزدي چندين آپارتمان و ويلا در شهرهاي مختلف خريده بود. اعضاي اين باند از خرداد‌ماه سال‌جاري با شكايت مرد طلافروشي تحت تعقيب قرار گرفتند. وي كه 5كيلو طلا از بازار خريده بود وقتي متوجه شد ماشينش پنچر شده، خبر نداشت كه كار دزدان بوده و زماني كه براي پنچرگيري پياده شده بود 3مرد موتورسوار شيشه ماشينش را شكستند و همه طلاها را دزديدند.

با دستگيري اعضاي اين باند، مشخص شد كه سردسته آنها سال89 با سپردن وثيقه از زندان آزاد شده و فرار كرده و پس از آن با 2‌نفر از دوستانش اين باند را تشكيل داده بود. آنها با تعقيب صرافان و طلافروشان كه طلا يا ارز زيادي همراهشان بود با شگردهاي مختلفي ازجمله كيف‌قاپي يا پنچر‌كردن ماشين طعمه‌هايشان دست‌به سرقت مي‌زدند و متواري مي‌شدند.

به‌گفته سرهنگ داوود‌فـرد، معاون مبارزه با سرقت‌هاي خاص پليس آگاهي تهران، با توجه به اينكه احتمال مي‌رود افراد ديگري در دام اين باند گرفتار شده باشند قاضي پرونده مجوز چاپ عكس متهمان را صادر كرده و شاكيان احتمالي مي‌توانند براي شكايت به اداره هجدهم پليس آگاهي تهران مراجعه كنند.

کد خبر 289124

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha