مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۸۶ - ۱۷:۵۲
۰ نفر

گروه‌ شهری: مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران از راه‌اندازی 2 مرکز خرید و فروش خودرو در مناطق 4 و 19 شهرداری تا پایان سال خبر داد.

محمود نصری در جمع خبرنگاران با تشریح فعالیت‌های این شرکت طی دو سال اخیر گفت: در حال حاضر مراحل ساخت مرکز خرید و فروش خودرو در منطقه 19(عبدل آباد) پایان یافته است و اواخر شهریور ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی همچنین افزود: مراحل ساخت مرکز خرید و فروش خودرو در منطقه 4 نیز شهریورماه به پایان می‌رسد و اواخر آبان ماه به بهره برداری خواهد رسید.

نصری در عین حال گفت: برای ساخت مرکز خرید و فروش خودرو در منطقه 5 نیز هنوز زمین و فضای مناسب آماده نشده است که امیدواریم سال آینده پس از جانمایی مراحل ساخت این مرکز نیز آغاز شود.

وی با بیان اینکه در سال 85 پروژه‌های مختلفی براساس نیازهای شهر تهران تعریف شد به مکانیزه کردن آرای بند 20 (در ارتباط با مزاحمت و آلودگی‌های محیط زیست) اشاره کرد و گفت: از سال گذشته تاکنون 50 هزار پرونده آرای بند 20 به صورت مکانیزه ممیزی شده است.

مدیر عامل این شرکت در باره انتقال صنایع ومشاغل مزاحم به شهرک صنعتی خاوران نیز گفت: طی ماه گذشته چوب فروشان پل چوبی به این مرکز منتقل شده‌اند، ضمن اینکه این شهرک در حال تکمیل است و بیش از 3 هزار و 200 واحد صنفی به شهرک صنعتی خاوران منتقل خواهند شد که تاکنون حدود 60 درصد صنوف در این شهرک مستقر شده‌اند.

وی در باره احداث شهرک صنفی و صنعتی در کیلومتر10 جاده ورامین (تالاب بهرام‌) نیز گفت: مراحل مقدماتی برای صدور پروانه ساخت انجام و نقشه‌ها به منطقه 20 ابلاغ شده است و با رفع مشکلات موجود، عملیات عمرانی آغاز و طی دو سال به بهره برداری خواهد رسید.
مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران خاطرنشان کرد که قرار است در این شهرک حدود یکهزار واحد صنفی مستقر شوند.

نصری همچنین با اشاره به مبارزه با جانوران موذی گفت: در حال حاضر مبارزه با موش، سگ و گربه به صورت دائمی‌در مناطق 22 گانه شهر تهران در حال انجام است. به گفته وی بحث زنده‌گیری گربه‌ها نیز به صورت آزمایشی در تهران آغاز شده و به محض آماده شدن فضا و بودجه این کار به صورت فراگیر انجام خواهدشد.

وی گفت: در سال گذشته حدود 2 میلیون موش در تهران شناسایی شده و همچنین حدود 32 میلیون طعمه‌گذاری انجام شد که یک میلیون و 273 لاشه موش از بین رفت و حدود 20 هزار لاشه موش نیز از طریق مکانیزه نابود گردید. وی در این باره گفت: طرح جامع مبارزه با موش پس از تهیه، بررسی و مطالعه به دولت برای بررسی و اجرا در سراسر کشور فرستاده خواهد شد.

نصری افزود: سال گذشته 10 هزار و 853 سگ کشته شد که حدود 30 درصد نسبت به سال قبل کاهش نشان می‌دهد.

کد خبر 28956

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز