همشهری آنلاین: حجت الاسلام حسن روحانی، شامگاه یکشنبه با حضور در پایگاه امداد نوروزی شهرستان پاکدشت از نزدیک از روند خدمت رسانی به مسافران نوروزی بازدید کرد.

pre

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه یکشنبه حجت الاسلام دکتر حسن روحانی در مسیر بازگشت از سمنان، با حضور در در پایگاه امداد نوروزی شهرستان پاکدشت از نزدیک از در جریان روند خدمت رسانی به مسافران نوروزی قرار گرفت.

در این بازدید کوتاه و سرزده که نهاوندیان رئیس دفتر رییس جمهور و جمعی از مسئولان دولتی، حجت الاسلام روحانی را همراهی می کردند، رئیس جمهور با جمعی از امدادگران مستقر در این پایگاه نوروزی به گفتگو پرداخت و در جریان خدمات ارائه شده در این پایگاه قرار گرفت.

رئیس جمهور با تقدیر از زحمات و تلاش های امدادگران جمعیت هلال احمر اظهار داشت: امدادگران جمعیت هلال احمر در ایام تعطیلات نوروزی با حضور در مناطق مختلف به مردم و مسافران خدمت رسانی می کنند که این امر شایسته تقدیر و سپاس فراوان است.

آرزو محمدحسینی، مسئول آموزش و پژوهش هلال احمر پاکدشت در جریان بازدید رییس جمهور از بخش های مختلف پایگاه امداد نوروزی این شهرستان ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته توسط امدادگران جمعیت هلال احمر پاکدشت اظهار داشت: امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان پاکدشت از روزهای قبل از از سفرهای نوروزی، خود را مهیا و آماده خدمت رسانی به مسافران کرده اند به طوری که در بخش امداد جاده ای، دو پایگاه ثابت در ورودی و خروجی پاکدشت واقع در پایگاه ثامن الحج (ع) و شهدای مظفر دایر بوده و خدمات امدادی خود را به صورت ۲۴ ساعته به مسافران ارائه می کنند.

گفتنی است طرح نوروزی جمعیت هلال احمر در دو بخش امداد و نجات و نیز راهنمایی مسافران نوروزی صورت می گیرد که در آن بیش از۲۰۰ نیرو خدمات خود را به مسافرین در منطقه ارائه می دهند که در بخش امداد جاده ای، دو پایگاه ثابت در ورودی و خروجی پاکدشت واقع در پایگاه ثامن الحج (ع) و شهدای مظفر دایر بوده و خدمات امدادی خود را به صورت ۲۴ ساعته به مسافران ارائه می کنند.

کد خبر 290460

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha