پنجشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: همه سامانه‌های بانک ملت ایمن است و هیچ مشکلی در خصوص امنیت سایت‌های بانکداری الکترونیکی این بانک وجود ندارد.

پایگاه اطلاع رسانی بانک ملت نوشت: پیرو اخبار منتشره برخی سایت‌ها در خصوص وجود حفره امنیتی در سایت‌های بانکداری الکترونیک بانک ملت، به اطلاع می رساند، همه اطلاعات مربوط به حساب‌ها و کارت‌های مشتریان بانک ملت کاملا ایمن است و هیچ گونه مشکل امنیتی در این خصوص وجود ندارد.

همچنین درگاه‌ها و سامانه‌های الکترونیک بانک ملت بدون هیچ نقص و ایراد فنی مانند گذشته با بالاترین سطح کیفیت، خدمات مطلوب را در اختیار مشتریان بانک قرار می دهد.

بانک ملت همچنین با تاکید بر صحت زیر سایت های فرعی و اصلی و عملکرد صحیح سایت های پرداخت‌های الکترونیک، پایانه‌ها و درگاه‌های پرداخت های الکترنیک به همه مشتریان اطمینان خاطر می دهد که هر لحظه، از بالاترین سطح آمادگی لازم برای ارائه خدمات الکترونیک ایمن برخوردار بوده است و به پیشگامی و سرآمدی در زمینه ارائه خدمات بانکداری الکترونیک در ایران تداوم خواهد بخشید.

روز گذشته برخی سایت‌ها مدعی شده بودند که اطلاعات شخصی افراد و رقم واریزی آنان به حساب ارگان‌های مختلف به علت ضعف امنیتی در شبکه فناوری اطلاعات بانک ملت در دسترس عموم قرار گرفته است.

کد خبر 290602

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha