همشهری آنلاین: فرمانده پلیس‌ راه کشور از بازگشایی محور هراز در استان مازندران خبر داد و گفت: این محور که به علت رانش زمین در منطقه ابتهاج از روز گذشته مسدود شده بود از ساعت ۱۰ صبح امروز (پنجشنبه ۶ فروردین) بازگشایی شد.

جاده برف

سرهنگ محمد حسین حمیدی در گفت‌وگو با ایسنا گفت: محور هراز از ساعت 22 روز گذشته پنجم فروردین ماه مسدود شده بود که با تلاش عوامل پلیس راه و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور بازگشایی شد، بر همین اساس از رانندگانی که قصد تردد در محور مذکور یا سایر محورهای مواصلاتی کشور را دارند، تقاضا می‌کنیم ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی به توصیه‌های ایمنی ماموران پلیس راه توجه کنند.

وی همچنین با اشاره به اینکه در حال حاضر در محور کرج - چالوس در محدوده تونل کندوان تا دوراهی دیزین به علت بارش برف شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم افزود: سایر محورهای مواصلاتی کشور از ترافیک روانی برخوردار است.

حمیدی در ادامه با اشاره به بارش برف در محورهای اردبیل - سرعین و اردبیل - سراب در استان اردبیل ، همچنین محور هراز در مازندران و محور اسالم به خلخال در گیلان گفت: در استان‌های آذربایجان غربی، البرز، تهران، همدان، خراسان شمالی و مازندران هم شاهد بارش باران هستیم ؛ بر همین اساس و با توجه به لغزندگی سطح جاده‌ها رانندگان باید با سرعت مطمئنه حرکت کنند. همچنین لازم است تمامی سرنشینان از کمربند ایمنی استفاده کنند.

وی در پایان تاکید کرد رانندگانی که در مسیرهای برفی و بارانی تردد می‌کنند چراغ های خودروی خود را روشن کنند.

کد خبر 290607

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha