مجموع نظرات: ۰
جمعه ۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران از مجموعه در دست ساخت کلاه قرمزی ۹۴ دیدن کرد و در جریان روند تولید این مجموعه پر طرفدار قرار گرفت.

کلاه قرمزی

به گزارش "تهران سما" شهرام گیل آبادی در خصوص بازدید از مجموعه کلاه قرمزی 94 گفت: مجموعه کلاه قرمزی از پر بیننده ترین برنامه های تلویزیون در سال های اخیر است که علاوه بر کودکان و نوجوانان در بین بزرگسالان نیز طرفداران بی شماری دارد.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت برنامه های جذاب و پرمخاطب صدا و سیما برای معرفی کمپین آسمان آبی- زمین پاک استفاده خواهیم کرد، افزود: یکی از این برنامه ها، مجموعه کلاه قرمزی است که از جذابیت ویژه ای برخوردار است.

رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران با بیان اینکه دیالوگ هایی که از سوی شخصیت های این مجموعه تلویزیونی رد و بدل می شود از بازخورد قابل توجهی در جامعه برخوردار است و از سوی اقشار مختلف مردم مورد توجه قرار می گیرد، تصریح کرد: یکی از دلایل انتخاب این مجموعه اقبال عمومی و میزان اثرگذاری آن در سطح جامعه است.

گیل آبادی با تاکید بر اینکه کمپین آسمان آبی-زمین پاک اصلی ترین رویکرد مدیریت شهری در برنامه های سال 94 است، یادآور شد: به منظور تحقق این رویکرد از تمام ساز و کارهایی که بتواند افکارعمومی را به این هدف هدایت کند، بهره خواهیم برد.

در این بازدید علاوه بر کلاه قرمزی شخصیت های دیگر این مجموعه از جمله پسرخاله، فامیل دور، پسرعمه زا، جیگر، آقوهمساده و به ویژه ببعی به کمپین آسمان آبی - زمین پاک پیوستند.

کد خبر 290652

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha