همشهری آنلاین: رئیس دفتر رئیس جمهور، با اشاره به اولویت‌های دولت در سال جدید، گفت: دولت با یک نگاه همه جانبه‌ای کار خود را در مسیر نجات اقتصاد، تعامل سازنده با جهان و احیای اخلاق در سال ۹۴ دنبال خواهد کرد.

نهاوندیان

محمد نهاوندیان در گفتگو با مهر، با اشاره به اولویت‌های دولت در سال ۹۴ اظهارداشت: اصلی‌ترین محور و اولویت دولت در سال جدید رونق کشور است. الحمدالله گام‌هایی در سال ۹۳ برداشته شد و ما از رکود خارج شدیم و باید با گام‌های محکمتر و بلندتری در سال ۹۴ به شرایطی برسیم که فرصت شغلی ایجاد و جوان‌ها احساس امید به آینده‌شان افزایش یابد.

رئیس دفتر رئیس جمهور، سرمایه‌گذاری را یکی از الزامات رونق اقتصادی نامید و گفت: باید از ظرفیت‌های معطل مانده در صنعت و کشاورزی استفاده و سرمایه گذاری‌های جدید ایجاد شود.

وی افزود: مهار تورم و پیشبردن مذاکرات با هدف حراست از عزت ملت و رفع تحریم دو محوری است که دولت در سال ۹۳ دنبال کرد و خوشبختانه هر دوی اینها برآیندش رونق و اشتغال‌زایی است؛ لذا اولویت اول دولت در سال جدید همین خواهد بود. البته این کار مستلزم کارهای جدی فرهنگی و توجه جدی به نیازهای اجتماعی است.

نهاوندیان، تصریح کرد: دولت با یک نگاه همه جانبه‌ای کار خود را هم در مسیر نجات اقتصاد، هم در مسیر تعامل سازنده با جهان و هم در مسیر احیای اخلاق در سال ۹۴ دنبال خواهد کرد.

کد خبر 290657

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha