همشهری آنلاین: پیکر مرحومه مغفوره صدیقه مظاهری همسر آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان ساعت ۱۰ صبح شنبه ۸ فروردین ماه از مقابل شورای نگهبان در تهران تشییع می‌شود.

به گزارش ايرنا، محمد مهدی شیرمحمدی مدیرکل روابط عمومی شورای نگهبان با اعلام اين خبر گفت: پیکر مرحومه مغفوره حاجیه خانم مظاهری ساعت 16 جمعه در اصفهان تشییع و به تهران منتقل خواهد شد.

مدیرکل روابط عمومی شورای نگهبان گفت: پیکرمرحومه مظاهری بعد از تشییع در تهران طبق وصیت‌شان در نزدیکی مزار شهدای 72 تن و در کنار قبر نوه‌اش محسن جنتی به خاک سپرده خواهد شد. همچنين مراسم ختم از ساعت 10 صبح روز یکشنبه در مدرسه عالی شهید مطهری برای آن مرحومه برگزار خواهد شد.

  • پيام تسليت رییس قوه قضاییه

آیت‌الله آملی لاریجانی رییس قوه قضاییه در پیامی درگذشت همسر آیت‌الله جنتی را تسلیت گفت. متن پیام تسلیت رییس قوه قضاییه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

حضرت آیت الله جنتی

دبیر محترم شورای نگهبان قانون اساسی

خبر درگذشت همسر مکرمه حضرتعالی موجب تاثر اینجانب گردید. درگذشت این بانوی بزرگوار را به جنابعالی و خانواده و بازماندگان محترم آن مرحومه تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال برای آن فقیده سعیده غفران الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نمایم.

صادق آملی لاریجانی

رئیس قوه قضاییه»

رییس مجلس شورای اسلامی نيز در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت همسر آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان و والده علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را به ایشان تسلیت گفت.

در متن پیام علی لاریجانی به آیت الله جنتی آمده است: «حضرت آیت‌الله حاج شیخ احمد جنتی دبیر محترم شورای نگهبان درگذشت همسر مومنه و پرهیزگار جنابعالی موجب تاسف و تالم گردید. اینجانب ضمن عرض تسلیت این ضایعه که با ایام ماتم حضرت فاطمه زهرا (س) مصادف شد، به حضور حضرتعالی و خانواده محترم، برای شادی روح آن بانوی مکرمه غفران و علو درجات و برای بستگان صبر و اجر از پیشگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم».

همچنین در پیام تسلیت رییس مجلس شورای اسلامی به علی جنتی آمده است: «جناب آقای دکتر علی جنتی وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی فوت والده محترمه و ارجمند را به جنابعالی و خانواده گرامی تسلیت عرض کرده، برای آن بانوی فاضله رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند طلب می‌کنم».

  • تسلیت ظریف به آیت‌الله جنتی و علی جنتی

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه كه در لوزان به سر مي‌برد، در پیام‌هایي جداگانه درگذشت همسر آیت‌الله جنتی را به دبیر شورای نگهبان و همچنین علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تسلیت گفت.

کد خبر 290658

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha