همشهری آنلاین: نخست وزیر انگلیس با اعلام انحلال پارلمان انگلیس گفت، انتخابات پارلمانی این کشور روز هفتم ماه مه ( ۱۷ اردیبهشت) برگزار خواهند شد.

david cameron

به گزارش واحد مركزي خبر، دیوید کامرون بعد از دیدار با ملکه انگلیس در کاخ باکینگهام و اعلام انحلال پارلمان و دولت ائتلافی این کشور گفت؛انتخابات عمومی انگلیس  هفتم ماه می‌برگزار خواهد شد و تا آن زمان من به چهار گوشه انگلیس سفر خواهم کرد و با مردمان مناطق مختلف که کشور انگلیس را تشکیل می‌دهند دیدار و گفتگو خواهم کرد.

دیوید کامرون گفت پیام من در این دیدارها این خواهد بود که ما با کمک همدیگر کشورمان را اداره می‌کنیم و شهروندان انگلیس باید برای سرنوشت خود، خانواده و بچه‌های شان و برای آینده‌شان باید با هم کشور را اداره کنند.

دیوید کامرون گفت پنج سال قبل زمانی که من از درب سیاه رنگ دفتر نخست وزیری وارد آن شدم میلیون‌ها نفر بیکار بودند و هیچ نوع امنیت اقتصادی برای خانواده‌ها وجود نداشت و نگرانی‌های زیادی درباره چگونگی پرداخت بدهی‌های کشورمان وجود داشت. انگلیس در آستانه سقوط قرار داشت. اکنون پنج سال بعد از آن زمان به علت برنامه‌های اقتصادی و تصمیمات دشواری که اتخاذ کردیم اکنون تعداد افراد شاغل در کشورمان بیش از هر زمان دیگری در تاریخ ما است. استانداردهای زندگی در حال بهبود است و انگلیس از لحاظ اقتصادی امن‌تر شده است. هر چند همه مسائل را هنوز رفع نکرده‌ایم اما انگلیس بار دیگر بر روی پاهای خود ایستاده است.

کامرون گفت برنامه وی برای پنج سال آینده ایجاد فرصت‌های شغلی بیشتر در این کشور و تلاش برای کاهش مالیات‌ها، ساخت خانه‌های مسکونی بیشتر با امکان خرید و تملک آنها توسط شهروندان، بهبود وضع مدارس و ایجاد احترام و امنیت برای سالخوردگان انگلیس است.

کامرون گفت انتخابات عمومی انگلیس در شرایطی برگزار می‌شود که جهان ناامن و خطرناک است. بنابراین ما به رهبری قدرتمند نیاز داریم تا امنیت ملی ما و همچنین امنیت اقتصادی ما را تامین کند. نخست وزیر بعدی انگلیس یا من خواهم بود یا اد میلیبند خواهد بود.

کد خبر 290805

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اروپا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha