مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: شرکت‌های خودروسازی نیسان و بی‌ام و اعلام کردند بیش از ۱۶۵ هزار خودرو را به دلیل احتمال وجود نقص در پمپ سوخت این خودروها که ممکن است منجر به از کارافتادن موتور یا روشن نشدن آن شود، از سرتاسر جهان فراخوانده‌اند.

نیسان

براساس گزارش MSNBC، از اين 165 هزار خودرو، 95 هزار و 31 دستگاه از شركت نيسان Rogue SUV مدل 2014 در بازار آمريكا و كانادا و 70 هزار و 500 خودروي BMW محصول سال‌هاي 2014 و 2015 از سرتاسر جهان فراخوانده شده‌اند.

اين دو شركت و سازمان ملي امنيت ترافيك بزرگراه‌هاي آمريكا دليل فراخواندن اين خودروها را احتمال جدا شدن آبكاري نيكل و مسدود شدن مسير قطعات متحرك پمپ سوخت در اين خودروها كه محصول شركت رابرت بوش هستند، اعلام كرده‌اند. شركت رابرت بوش تاكنون نسبت به بروز اين نقص در موتورهاي توليدي‌اش واكنشي نشان نداده‌است.

به گفته سخنگويان شركت‌هاي نيسان و BMW، تعداد موتورهايي كه براثر اين نقص روشن نشده‌اند بيشتر از تعداد موتورهايي بوده كه به واسطه بروز اختلال از حركت باز ايستاده‌اند. همچنين تاكنون هيچ يك از اين دو شركت گزارشي مبني بر وقوع سوانح رانندگي در اثر وجود اين نواقص را دريافت كرده‌اند.

کد خبر 292051

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha