همشهری آنلاین: تیم ایران الف با پیروزی برابر تیم اول سوئد در بازی فینال، قهرمان هشتمین دوره مسابقات اپن لوکزامبورگ شد.

Noushad-Nima

به گزارش سايت فدراسیون تنیس روی میز، تیم الف ایران با ترکیب نوشاد و نیما عالمیان با هدایت کاظم مستحقی‌راد در بازی فینال مقابل تیم سوئد به میدان رفت.

تیم سوئد که در بازی مرحله یک چهارم پایانی تیم دوم ایران را از جدول رقابت‌ها حذف کرده بود، با ترکیب سیمون آرویدسون با رنکینگ 189 جهان و هارلد آندرسون با رنکینگ 182 جهان در بازی فینال مقابل تیم الف ایران قرار گرفت.

در ديدار فینال نوشاد عالمیان مقابل هارلد آندرسون سوئدی 3 بر 2 شکست خورد تا تیم سوئد یک بر صفر از ایران پیش بیفتد. اما در بازی دوم نیما عالمیان با نتیجه 3 بر 1 سیمون آرویدسون را شکست داد تا بازی دوبل تعیین‌کننده تیم قهرمان این مسابقات باشد. در بازی دوبل برادران عالمیان با نتیجه 3 بر 2 تیم سوئد را شکست دادند و ایران در مجموع 2 بر 1 برنده بازی فینال شد.

برادران عالمیان که با شکست دادن تیم‌های یونان، لوکزامبورگ، تیم دوم سوئد و فرانسه به بازی فینال رسیده بودند، با پیروزی مقابل تیم سوئد در بازی فینال به عنوان قهرمانی هشتمین دوره رقابت‌های اوپن لوکزامبورگ رسیدند تا پرونده این رقابت‌ها در بخش تیمی بسته شود.

گفتنی است تیم دوم کشورمان در این رقابت‌ها با ترکیب افشین نوروزی و پوریا عمرانی به میدان رفت که با قبول شکست مقابل تیم اول سوئد در مرحله یک چهارم پایانی، از رسیدن به جمع 4 تیم برتر جام بازماند و به مقام پنجم مشترک بسنده کرد. این رقابت‌ها با انجام مسابقات انفرادی پیگیری می‌شود.

 

کد خبر 292483

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha