همشهری آنلاین: هفته سیزدهم لیگ حرفه‌ای با تکرار پیروزی دانشگاه آزاد مقابل پتروشیمی بندر امام پیگیری شد.

Basketball

به گزارش روابط عمومي فدراسيون بسكتبال، در هفته جاری مهرام تهران در خانه مقابل صنایع پتروشیمی ماهشهر به میدان رفت. در این دیدار بازیکنان تیم مهرام از همان ابتدای بازی قدرت خود را به رخ حریف کشیدند و با برتری در کل دقایق، در نهایت با نتیجه 115 بر 70 شکست سنگینی را به تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر تحمیل نمودند.

فولاد هفت الماس قزوین در سالن شهید بابایی پذیرای پالایش نفت آبادان بود. بازیکنان تیم میزبان در نیمه نخست پا به پای حریف پیش رفتند، اما بازیکنان تیم پالایش نفت آبادان رفته رفته بر بازی مسلط شدند و در نهایت نیز 69 بر 57 به برتری رسیدند.

ثامن مشهد در هفته سیزدهم میزبان شهرداری گرگان بود. این دیدار یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بود، چرا که هیچ‌یک از دو تیم حاضر نشدند مقابل هم تسلیم شوند و به همین خاطر نیز بازی با اختلاف بسیار کم به سود یکی از دو تیم در جریان بود، اما در ثانیه‌های پایانی پرتاب سه امتیازی بازیکنان گرگان و ثبت نتیجه 90 بر 87 پیروزی ارزشمندی را برای تیم میهان رقم زد.

اما حساس‌ترین بازی ح هفته رودررویی تیم‌های پتروشیمی بندرامام و دانشگاه آزاد در سالن اندیشه شهرک بعثت بود. تیم پتروشیمی برای جبران شکست بازی رفت، با قدرت مقابل حریف خود ظاهر شد و حتی تا کوارتر سوم هم تیم برتر میدان بود، اما در تایم پایانی بازیکنان دانشگاه آزاد با جبران نتیجه موفق شدند 72 بر 70 از حریف خود پیشی بگیرند و با حفظ برتری خود تا دقایق پایانی در نهایت 79 بر 72 دومین شکست این فصل پتروشیمی بندرامام را به حریف قدرتمند خود تحمیل نمایند. با رقم خوردن این نتیجه پتروشیمی بندرامام به واسطه یک بازی بیشتر که نسبت به دانشگاه آزاد دارد همچنان صدرنشین ماند.

 

کد خبر 292491

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha