مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۴:۵۱
۰ نفر

واگذاری پروژه مصلی به شهرداری تهران موجی از امیدواری‌ها را نسبت به اتمام این پروژه نیمه‌تمام در دل‌ها برانگیخته است.

مصلی تهران

پس از اظهارات رئيس كميسيون معماري و شهرسازي شوراي شهر تهران در دفاع از اقدام شهرداري تهران براي اتمام اين پروژه نيمه‌تمام، اين بار يكي از نمايندگان مجلس موضوع واگذاري پروژه مصلي به شهرداري را به فال نيك گرفت و پيش‌بيني كرد كه شهرداري مصلاي تهران را ظرف كمتر از 3سال به بهره‌برداري برساند.

اسماعيل كوثري، نماينده مردم تهران در مجلس با اشاره به اينكه مصلاي تهران يكي از پروژه‌هاي مهم پايتخت است كه سال‌هاست نيمه‌تمام باقي مانده و بايد به سرعت تكميل شود و در اختيار شهروندان قرار بگيرد، گفت: اين پروژه با يك مديريت مشخص و با توجه به حاكميت مديريت جهادي در شهرداري تهران به بهره‌برداري خواهد رسيد.

كوثري در تعريف مديريت جهادي گفت: مديريت جهادي به‌معناي داشتن انگيزه الهي، نشاط و فعاليت است كه خوشبختانه شهردار تهران اين روحيه جهادي را دارد و ما اميدواريم به‌زودي با اقدامي جهادي طرح مصلاي تهران تكميل شده و در اختيار نمازگزاران قرار گيرد. نماينده تهران در مجلس شوراي اسلامي مصلي را نماد معنويت در شهر تهران دانست و افزود: مصلي تكميل شده مي‌تواند الگويي براي ساير شهرها و حتي كشورهاي اسلامي باشد. بنابراين گزارش مصلاي تهران بخشي از تپه‌هاي عباس‌آباد است كه شهرداري تهران درنظر دارد با رهنمودها و دستورات مقام معظم رهبري كارهاي عمراني مصلي را به‌دست گرفته و به اتمام برساند.

کد خبر 292695

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha