همشهری آنلاین: هفته چهاردهم لیگ حرفه‌ای با شگفتی‌سازی دوباره پالایش نفت آبادان با برتری مقابل مهرام دنبال شد.

Basketball

به گزارش روابط عمومي فدراسيون بسكتبال، در اولین دیدار اين هفته تیم دانشگاه آزاد در یک بازی برتر با قدرت‌نمایی مقابل ثامن مشهد، میهمان خود را با نتیجه 93 بر 51 شکست داد.

پمیناي اصفهان در خانه پذیرای پتروشیمی بندرامام بود. تیم میزبان این دیدار را طوفانی آغاز کرد و با نتیجه 18 بر 9 به برتری رسید. در کواتر دوم تیم پتروشیمی بندرامام موفق شد 6 امتیاز از 9 امتیاز عقب افتاده را جبران کند، اما در نهایت نیمه نخست با نتیجه 34 بر 31 با برتری پمینا به پایان رسید. در کوارتر سوم هم برتری سه امتیازی پمینا ادامه داشت، اما در تایم پایانی بازیکنان پتروشیمی بندرامام با تمرکز بهتری که در حمله داشتند موفق شدند 69 بر 64 سیزدهمین بازی این فصل خود را با پیروزی به پایان برند.

بازی تیم‌های پالایش نفت آبادان و مهرام تهران یکی از زیباترین بازی‌های این هفته بود. بازیکنان نفت آبادان که در دیدار رفت تا مرز پیروزی مقابل مهرام هم پیش رفتند، در دیدار برگشت با استفاده از امتیاز میزبانی مقابل یکی از مدعیان قهرمانی لیگ حرفه‌ای با قدرت ظاهر شدند و در بازی نزدیک و نفس‌گیری که مقابل مهرام به نمایش گذاشتند، موفق شدند بعد از شکست دانشگاه ازاد، تیم مهرام را نیز با نتیجه 80 بر 81 مغلوب نمایند. پالایش نفت آبدان با این برتری به رده پنجم صعود کرد.

 

کد خبر 292810

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha