همشهری آنلاین: شهردار تهران با بیان اینکه توسعه ورزش همگانی از اولویت‌های شهرداری در سال جاری است گفت: برهمین اساس اقدامات موثری در راستای تامین و تجهیز امکانات موردنیاز ورزشی در سطح بوستان‌های مناطق مختلف شهر تهران انجام شده است.

قالیباف

به گزارش ایرنا از روابط عمومی شهرداری تهران محمدباقر قالیباف در همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی که با حضور وزرای بهداشت ، ورزش و جوانان و جمعی از اعضای شورای شهر تهران در بوستان جوانمردان برگزار شد افزود: بیش از دو هزار ایستگاه با تامین و تجهیز امکانات موردنیاز برای انجام فعالیت های ورزشی همگانی و خانوادگی در سطح شهر تهران ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه در 10 سال گذشته یکی از برنامه‌های محوری شهرداری تهران توسعه ورزش همگانی بوده است خاطر نشان کرد: تمامی این امکانات بصورت رایگان در اختیار شهروندان تهرانی قرار دارد.

وی با بیان اینکه امروز شهروندان می‌توانند با فاصله اندکی از محل زندگی خود به فضاهای تفریحی و فرهنگی دسترسی دارند اظهار کرد: تامین سلامت بانوان شهر تهران یکی از اهداف مهم شهرداری در راستای توسعه ورزش همگانی و خانوادگی است.

قالیباف ادامه داد: برهمین اساس بسیاری از بوستان‌های شهر تهران به امکانات مناسب برای تفریح و ورزش شهروندان تجهیز و فرصت‌های مناسبی در سطح مناطق 22 گانه شهرداری تهران برای شهروندان فراهم شده است.

شهردار تهران افزود: اجرای برنامه‌های وِیژه ورزش همگانی و پیاده روی خانوادگی از دیگر فعالیت‌های شهرداری تهران در سطح مناطق مختلف است.

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی جمعه (4 ارديبهشت) با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزیر ورزش و جوانان، شهردار تهران و جمعی از مسئولان این وزارتخانه‌ها و نیز هزاران تن از شهروندان تهرانی در بوستان جوانمردان تهران برگزار شد.

کد خبر 293101

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha