یکشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: نمایشگاه آثار امیر فرید با عنوان «خیالی نگاری» برگزار می‌شود.

مینیاتور

به گزارش ایسنا، در این نمایشگاه 20 اثر با موضوعات مختلف به‌نمایش درخواهد آمد. هنرمند این آثار را در سال‌های متمادی خلق کرده و تلاش داشته است تا نقاشی ایرانی (مینیاتور) را با رویکردی جدید و گاهی روایتگرایانه با سبکی نو ارائه کند.

در بخشی از متن معرفی این نمایشگاه آمده است: «خیال را که جولان دهی، سر سودای نقش‌پردازی در سر می‌پروراند و بستر سپید بوم را اریکه ترکتازی خود می‌داند تا بخرامد. تا حاصل چه آید!

از سختی و خون دل و ... آن‌که به سان عنبرین این وادی است گر بگذریم، به بیابان سکوت و تنهایی می‌رسیم. سکوتی که به‌سان طوفانی است طغیان‌گر و ویرانگر. هم خویش را و هم خود را و هم ...

سخنی، تک‌بیت شاعری، کلام پیری، آشوب صخره‌ای و ... همه بهانه‌ی خیال‌پردازی می‌شود و شروع شب‌گردی و شیدای قلم. این خیال هر لحظه به رنگی است و هر ساعتی به شکلی. تا کدامین خاطره، در دریای پرآشوب آدمی به هذیان نقش درآید و به کدامین جلوه درآید، خود حکایتی است.»

نمایشگاه «خیالی نگاری» از 11 تا 16 اردیبهشت‌ماه از ساعت 17 تا 20 در گالری «ایده پارسی» به نشانی خیابان شریعتی، خیابان کلاهدوز، نرسیده به سه‌راه نشاط، کوچه الله‌وردی آذر، شماره 28، میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

نمایشگاه گروهی عکس در «شیلا»

نمایشگاه گروهی عکس با عنوان «روزگرد» از 11 تا 16 اردیبهشت‌ماه در نگارخانه شیلا برگزار می‌شود.

افتتاحیه نمایشگاه روز جمعه از ساعت 17 تا 21 با حضور هنرمندان و علاقه‌مندان برگزار خواهد شد. در این نمایشگاه تعداد 24 قطعه عکس در سایز 30 * 45 به‌صورت رنگی و سیاه و سفید از هشت هنرمند که توسط بابک حقی جمع‌آوری شده به‌نمایش درخواهد آمد.

الهام احمدی، آرش حسینی، فاطمه درباری، مریم شکرانی، علیرضا ششمانی، مصطفی کاظمی، سعید گادیاری و بابک حقی عکاسانی هستند که آثار آن‌ها در این نمایشگاه ارائه خواهد شد.

فضای آثار در قالب مستند اجتماعی است و تلاش شده دیدی متفاوت و تازه از هر عکاس در این ژانر در معرض دید عموم قرار گیرد.

گالری «شیلا» در خیابان ولیعصر، بالاتر از تقاطع طالقانی، کوچه گیلان، شماره 2، واحد 1 واقع است.

کد خبر 293349

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha