همشهری آنلاین: در پایان رقابت‌های کوراش قهرمانی آسیا، تیم ملی کشورمان در مجموع دو بخش زنان و مردان با کسب ۹ طلا، ۴ نقره و ۱ برنز به مقام قهرمانی آسیا دست یافت.

Iran Kurash Team

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو کوارش، این دوره از مسابقات با حضور تیم‌هایی از ازبکستان، ترکمنستان، لبنان، عراق، سوریه، هند و تیم ملی ایران صبح روز يكشنبه (6 ارديبهشت) در لبنان آغاز شد و با قهرمانی تیم ملی کشورمان در بخش مردان به پایان رسید.

تیم ملی کوراش مردان ایران برای نخستین بار با کسب هفت مدال طلا بر سکوی قهرمانی آسیا ایستاد. تیم‌های لبنان و ترکمنستان هم عناوین دوم و سوم را کسب کردند.

همچنین در بخش بانوان تیم ملی کوراش کشورمان با کسب دو مدال طلا، چهار نقره و یک برنز به مقام نایب قهرمانی رسيد. در این بخش تیم ملی ترکمنستان با کسب سه مدال طلا و یک نقره قهرمان و سوریه با یک طلا و پنج برنز سوم شدند.


علی محمدنیا، بازیکن تیم ملی کوراش كشورمان در بخش آقایان به عنوان بهترین و فنی‌ترین بازیکن این دوره از پيكارهاي قهرمانی آسیا معرفی شد.

لیلا چغلوند در وزن 52- کیلوگرم و دنیا آقایی در وزن 63- کیلوگرم دو مدال طلای بخش بانوان را کسب کردند. طاهره آذرپیوند، زهرا نادری، سحر چغلوند و فاطمه برمکی سه مدال نقره و تکتم بیدل هم یک نشان برنز برای تیم ملی کشورمان در این مسابقات به دست آوردند. راضیه سلیمی هدایت تیم ملی بانوان کشورمان را برعهده داشت.

در بخش مردان هم سعید رضائیان، مصطفی دلیریان، هادی قدیمی، الیاس علی‌اکبری، یونس ولیزاده، علی محمدنیا و حمیدقلی حسنقه با برتری مقابل رقبای خود موفق به کسب مدال طلا شدند. رضا مهنانی و حسین علی‌اکبری کادر فنی تیم ملی مردان را در این دوره از رقابت‌ها برعهده داشتند.

 

کد خبر 293437

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha