همشهری آنلاین: رئیس دانشگاه شیراز درباره تکلیف اراضی اختلافی دو دانشگاه شیراز و علوم پزشکی شیراز، گفت: رئیس‌جمهور در پاسخ به نامه دانشگاه شیراز، به طور شفاهی گفتند که نظرات دانشگاه شیراز در خصوص اراضی اختلافی با دانشگاه علوم پزشکی اعمال می‌شود.

به گزارش مهر، دكتر مجید ارشاد در پاسخ به این سوال که آخرین نتایج بررسی اراضی اختلافی بین دانشگاه شیراز و دانشگاه علوم پزشکی شیراز به کجا رسیده است، گفت: این موضوع مرتب در حال پیگیری است و هنوز نتیجه خاصی حاصل نشده و در هیئت دولت در دست بررسی قرار داد.

وی در پاسخ به اینکه آیا رئیس جمهور پاسخی به نامه دانشگاه شیراز داده است، گفت: پاسخ کتبی از سوی رئیس‌جمهور داده نشده، اما به طور شفاهي عنوان شده که نظرات دانشگاه شیراز در خصوص اراضی اختلافی با دانشگاه علوم پزشکی اعمال می‌شود.

رئیس دانشگاه شیراز اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی شيراز ادعا می‌کرد که این زمین‌ها وقفی هستند اما اين موضوع طبق مصوبه کمیسیون بررسی لوایح منتفی شده است.

وي افزود: وقتی مسئله وقف منتفی می‌شود، این بحث باید تمام شود و خود هیئت دولت هم به این نتیجه رسیده است که موضوع وقف در کار نیست، لذا از نظر ما موضوع منتفی است و امیدواریم هیئت دولت تصمیم نهایی را به گونه‌ای نگیرد که با دولت تدبیر و امید همخوانی نداشته باشد.

کد خبر 293477

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha