همشهری آنلاین: وزیر دادگستری با بیان اینکه رسانه‌ها دیگر به بحث پول‌های کثیف ادامه ندهند، گفت: در حال کشف اموال بابک زنجانی هستیم.

پورمحمدی

به گزارش  ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی  در حاشیه آیین معارفه رئیس جدید سازمان تعزیرات حکومتی در جمع خبرنگاران دليل طولاني شدن پرونده بابك زنجاني را تشريفات قضايي اعلام كرد و افزود افزود: می خواهیم اموال داخل کشور بابک زنجانی را به وزارت نفت منتقل کنیم.

  • قرار شد رسانه‌ها بحث پول کثیف را ادامه ندهند

پورمحمدی در خصوص موضوع پول کثیف در انتخابات گفت: قرار است که رسانه ها دیگر به این بحث ادامه ندهند. وی اضافه کرد: من گفتم باید نسبت به تعیین تکلیف هزینه های انتخاباتی شفاف سازی و حتی باید تکلیف پول تمیز هم روشن شود.

وزیر دادگستری خاطر نشان کرد: اینکه پول ناروا، ناصواب و غیرقانونی وجود داشته باشد، هر کجا هزینه شود قابل قبول نیست و اگر در انتخابات هزینه شود عیبش بیشتر است.

این مقام وزارت دادگستری ادامه داد: ما به دنبال کنترل این هزینه‌ها هستیم اما نباید به بحث پول کثیف در رسانه‌ها و افکار عمومی به این شکل پرداخته می شد.

پورمحمدی با تاکید براینکه بحث پول کثیف به یک ماجرا و یک کشمکش سیاسی تبدیل شده است، گفت: من در گفت وگوی ویژه خبری هم گفتم که از این موضوع بهره برداری سیاسی نشود ما پای شفاف سازی هستیم.

  • آزادی برخی زندانیان به مناسبت 13 رجب

وزیر دادگستری درباره آزادی برخی از جوانانی که به دلایل مختلف در زندان به سر می برند، گفت: قطعا آزادی‌هایی به مناسبت‌های مختلف وجود دارد که احتمالا در 13 رجب هم عده‌ای مشمول آزادی می‌شوند.

پورمحمدی در خصوص تعرض به دو نوجوان در عربستان سعودی گفت: این موضوع به طور جدی از مجاری کنسولی و مجاری حقوقی همچون دادستانی کشور پیگیری می‌شود. وزیر دادگستری تاکید کرد: توقف سفر عمده تصمیم روشن و قاطع ایران بود.

منتظر بررسی تشدید مجازات اسیدپاشی هستیم

پورمحمدی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر پیشنهاد وزارت دادگستری درخصوص تشدید جرم اسید پاشی و ارائه آن به قوه قضاییه هم گفت: ما پیشنهاد تشدید مجازات اسیدپاشی را به قوه قضاییه ارائه کردیم و منتظر بررسی نهایی و جواب دستگاه قضایی برای ارسال به مجلس هستیم.

کد خبر 293498

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha